evian și Pharrell Williams dezvăluie noua sticlă, Fountain of Youth

evian face echipă cu Pharrell Williams și marca sa de îngrijire a pielii Humanrace pentru a lansa o sticlă în ediție limitată care celebrează bunăstarea corpului și a minții.

Denumită Fountain of Youth, sticla creată de evian și Pharrell Williams întruchipează viziunea lor comună despre hidratarea pură și naturală, esențială pentru îngrijirea de sine zilnică.

Un design îndrăzneț și minimalist pentru bunăstare

Ambalajul de sticlă de 75 cl se remarcă prin designul rafinat și simplitatea îndrăzneață, în perfectă armonie cu codurile luxului modern. Evidențiază apa Evian, un element esențial pentru sănătate și bunăstare, și se remarcă ca un articol esențial pe cele mai frumoase mese de sărbători de la sfârșitul anului.

Pharrell Williams, icoană a muzicii, modei și designului, explică: „A rămâne hidratat este fundamental pentru rutina mea de sănătate. evian și Humanrace își propun să inspire pe toată lumea să se bucure de aceste momente de zi cu zi care contribuie la bunăstarea noastră generală. Expresia Fountain of Youth scrisă pe sticlă atrage atenția, creează discuții și evidențiază importanța hidratării.

O colaborare de prestigiu în concordanță cu marile nume

Această alianță cu Pharrell Williams este o continuare a parteneriatelor emblematice pe care evian le-a stabilit în ultimii ani cu creatori precum Virgil Abloh, Balmain și Coperni. Cu Humanrace, Pharrell Williams aduce o viziune holistică asupra bunăstării și sănătății, în conformitate cu valorile mărcii evian. Dawid Borowiec, director de marketing global la evian, adaugă: „evian, recunoscut pentru sursa sa unică din Évian-les-Bains, a găsit un partener ideal în Humanrace și Pharrell Williams. Această colaborare întruchipează ambiția noastră comună: să promovăm bunăstarea accesibilă și veselă, fără compromis”.

Un simbol al tinereții și al inspirației

Inscripția Fountain of Youth face ecoul campaniei The Mountain of Youth lansată de evian la începutul acestui an, care a inclus melodia JOY de Pharrell Williams. Simbol al tinereții și al optimismului, această sticlă reflectă perfect spiritul Live Young drag brandului.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Noul cel mai rapid Cadillac este un SUV electric compact

Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.

Jennifer Lopez, apariție incendiară, într-un costum mulat de latex

Jennifer Lopez a întors toate privirile la antrenamentele finale pentru Marele Premiu de Formula 1 din Arabia Saudită, într-o salopetă mulată din latex roz și o atitudine demnă de podiumul de modă.

Zendaya, în vacanță cu Louis Vuitton!

Louis Vuitton Resort 2025: O odă însorită a luxului, purtată de Zendaya.

Bulgari a deschis cea mai mare fabrică de bijuterii de lux din lume

Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.

Kendrick Lamar este noul ambasador Chanel

Rapperul american devine imaginea lui Chanel și promovează noua campanie de ochelari.

Kristen Stewart s-a căsătorit cu o femeie

Kristen Stewart (35 de ani), cunoscută pentru rolul său din franciza „Twilight”, s-a căsătorit în weekend! Ea și partenera sa, scenarista Dylan Meyer (37 de ani), și-au unit destinele într-o ceremonie restrânsă desfășurată duminică, 20 aprilie, la Los Angeles, a anunțat publicația americană TMZ.

Hermès, cel mai valoros brand de lux din lume

Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.

Mădălina Ghenea, apariție de senzație la un eveniment din Italia

Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.

Jonathan Anderson a fost numit director artistic al Dior pentru bărbați

La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.

Nicoleta Luciu, revenire spectaculoasă la TV

Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.

Demi Moore, inclusă în TIME 100

Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.

McQueen dezvăluie o colecție-capsulă de clutch-uri de seară, undeva între sculptură și seducție couture

Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.

Prada inaugurează primul restaurant la Shanghai

Prada a deschis pe 28 martie primul său restaurant independent din Asia – Mi Shanghai Prada Rong Zhai – în districtul Jing’an din Shanghai. Proiectat de renumitul regizor Wong Kar Wai, spațiul îmbină estetica, istoria, cultura și gastronomia într-o experiență inovatoare și captivantă.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Bowmore ARC-54, inspirat de un hypercar Aston Martin

Bowmore a lansat cel de-al doilea produs din gama ARC, având ca sursă de inspirație un hypercar Aston Martin. Denumit ARC-54, acest whisky special este un apogeu al colaborării celor două mărci, începută în urmă cu aproximativ trei-ani.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Spectacol electrizant, de viteză și sunet, cu Porsche și David Guetta

Celebrul DJ și producător David Guetta joacă într-o nouă campanie electrizantă a Porsche Middle East and Africa.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Richard Mille și Ferrari lansează un ceas de 1,5 milioane de dolari

Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cincoro Tequila și AC Milan prezintă o sticlă în ediție limitată

Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Lamborghini lansează un cărucior pentru copii

Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL