Invitațiile pentru un eveniment din 13 octombrie au inclus expresia „Hello, speed”, sugerând un upgrade zvonit de mult, care ar permite iPhone-ului să se conecteze la noua rețea fără fir 5G, care este în prezent lansată de operatorii din Statele Unite și din străinătate.
Rețeaua 5G promite să ofere viteze de conectare mult mai mari atunci când este complet implementat. Dincolo de telefoane, va pregăti calea pentru mai multe dispozitive conectate: mașini cu conducere automată, realitatea virtuală, tehnologiile orașelor inteligente și roboții din rețea ar putea fi alimentați de noua rețea.
Apple a întârziat cu telefoanele 5G. Noul său telefon se va alătura unei liste în creștere de opțiuni de la Google, Motorola, Samsung, Huawei, LG și altele. Dar iPhone-ul ar putea să se mențină, având în vedere baza sa fidelă de fani, iar unii analiști se așteaptă ca iPhone-ul cu rețea 5G să genereze un „superciclu” de actualizări ale dispozitivului, ceea ce ar putea determina mai mulți oameni decât de obicei să cumpere noul dispozitiv.
Doar 13% dintre smartphone-urile vândute în prima jumătate a anului 2020 au capacități 5G, iar doar 6% dintre clienți ar clasa 5G ca factor principal în următoarea lor achiziție de smartphone-uri, potrivit Ben Stanton, analist la firma de cercetare Canalys.
Apple poate oferi utilizatorilor săi mai multe opțiuni decât de obicei cu cea mai recentă gamă de smartphone-uri. Compania se pregătește pentru a lansa patru noi modele iPhone, marți, variind în mărime de la 5,4 inci la 6,7 inci, potrivit analiștilor.
Din toate informaţiile de până acum, seria iPhone 12 va fi compusă din patru modele, în ordinea crescătoare a facilităţilor oferite şi a preţului: iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro şi iPhone 12 Pro Max.
Gigantul tehnologic nu a transmis oficial prețurile tuturor modelelor și versiunilor, dar pe internet s-au scurs deja primele informații. Pragul minimal va fi de 649 de dolari, scrie news.ro. La polul opus, acestea pot urca până la 1.399 dolari.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.