La fel ca emblematicul Orient Express, noile vagoane de ultimă generație ale Etihad Rail își propun să aducă o nouă epocă de aur a călătoriilor cu trenul în Emiratele Arabe Unite.
Pentru a pune planurile în practică, Etihad Rail s-a asociat cu compania italiană de ospitalitate de lux Arsenale pentru a lansa „o experiență de tren de lux care aduce un omagiu culturii și moștenirii emirate”.
Având un mediu natural unic în care să se delecteze, trenul de lux va călători în toată Emiratele Arabe Unite, trecând prin Mezeira'a, de-a lungul deșertului Liwa și a faimoasei sale oază.
Arsenale a lucrat anterior la un alt tren de lux, proiectul The Dream of the Desert din Arabia Saudită. Shadi Malak, CEO al Etihad Rail, a declarat: „Colaborarea noastră cu Arsenale este o dovadă a angajamentului Etihad Rail de a stimula creșterea economică și socială în Emiratele Arabe Unite prin intermediul rețelei feroviare naționale”.
El a adăugat: „Prin stabilirea unei experiențe de tren de lux, introducem o ofertă unică de clasă mondială în regiune și contribuim la stimularea sectorului turistic din Emiratele Arabe Unite. În plus, vom putea prezenta moștenirea și frumusețea diverse a țării vizitatorilor din întreaga lume.”
Serviciul de croazieră de lux va fi personalizat în întregime, cuprinzând 15 vagoane de lux cu influențe arabe și măiestrie italiană de neegalat. Paolo Barletta, CEO al Arsenale SpA, a declarat: „Suntem încântați să colaborăm cu Etihad Rail într-un proiect unic care promovează descoperirea unui teritoriu magic și captivant în afara renumitelor destinații Abu Dhabi și Dubai.„
Croaziera pe calea ferată este prezentul și viitorul turismului, iar Arsenale dorește să o facă disponibilă în cele mai frumoase locuri din lume, introducând acest nou mod fascinant și durabil de a călători. Acest parteneriat demonstrează că nu există limite ale pasiunii și nici bariere care pot opri dorința de a depăși imaginarul.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.