Lotus Eletre îmbină genele sportive ale brandului cu spiritul practic al unui SUV. Eletre este, de fapt, „un hyper-SUV”, potrivit lui Qingfeng Feng, CEO Group Lotus, „un automobil pentru cei care îndrăznesc să privească dincolo de convențional”. Și este primul dintr-o serie de trei vehicule „de lifestyle” pe care brandul fondat de Colin Chapman (și controlat acum de chinezii de la Geely) le va pune pe piață în următorii patru ani.
Noul model este propulsat de două motoare electrice care acționează cele două punți. Puterea generată de acestea este de 600 CP, ceea ce permite vehiculului să atingă 100 km/h în mai puțin de 3 secunde, în timp ce viteza maximă este de 260 km/h.
Bateria are o capacitate de 100 kWh, care, susține producătorul, asigură o autonomie de aproximativ 600 km. 20 de minute la o stație de încărcare de 350 kW sunt suficiente pentru ca mașina să aibă „combustibil” pentru 400 km.
Interiorul este spațios, lucru despre care se spune rar, sau vreodată, despre un interior Lotus. În față, veți găsi un bord acoperit cu piele și microfibră, spart doar de un grup de indicatori digitali în spatele volanului pătrat și un ecran mare de infotainment OLED de 15,1 inchi, poziționat deasupra consolei centrale. Acolo veți găsi și două scaune sport îmbrăcate cu o țesătură din lână. Alte facilități includ iluminarea din spate cu LED, un sistem audio surround cu 15 difuzoare (puteți face upgrade la 23 de difuzoare) și o trapă panoramică din sticlă opțională.
Producția va începe spre sfârșitul acestui an la fabrica supertehnologizată din China, iar livrările sunt programate pentru anul viitor.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.