Italia e o țară cu oferte diverse, inclusiv 55 de situri de patrimoniu mondial UNESCO, plaje fabuloase și pârtii de schi de top. Țara depindea de vizitatorii săi. Turismul are aproximativ 4,2 milioane de angajați, acest sector reprezentând 12-13% din PIB-ul național. În 2019, țara a primit peste 216 milioane de turiști - un număr enorm pentru populația sa de 60 de milioane.
Începând de la sfârșitul lunii februarie, când au fost confirmate primele cazuri de COVID-19, Italia a cunoscut o nouă provocare, una definită drept „cea mai gravă criză de la cel de-al doilea război mondial” de către primul ministru Conte. Întreaga țară a intrat rapid în carantină. Deoarece sectorul industrial presează guvernul să se „deschidă” cât mai curând posibil pentru a evita daunele financiare suplimentare, cei din turism nu au această șansă. De fapt, restabilirea turismului nu depinde doar de evoluțiile interne, ci și de ritmurile de creștere ale pandemiei din întreaga lume.
Țara a suferit o scădere a numărului de turiști de la începutul anului, ajungând acum la o oprire completă. Italia a pierdut deja 30 de milioane de turiști în lunile martie, aprilie și mai. Acest impact nu include nici măcar daunele pe care ar putea să le sufere alte sectoare conexe, cum ar fi restaurantele sau magazinele mici. Până la sfârșitul anului, se estimează că pierderile totală vor depăși 200 de miliarde de euro.
Chiar și când hotelurile vor fi gata pentru afaceri, Italia nu va reveni curând la perioada de dinainte de criză. În ciuda faptului că au turiști tot anul, perioada de primăvară-vară reprezintă sezonul de vârf al turismului în Italia. Hotelurile au fost închise în vacanța de Paște, dar lunile viitoare ar putea reprezenta o amenințare și mai mare, deoarece multe companii primesc deja anulări de la clienți chiar și pentru luna septembrie. Potrivit experților în turism, va dura cel puțin câțiva ani pentru ca Italia să redevină o destinație turistică de top.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.