Se zvonește că grupul de lux condus de unul dintre cei mai bogați oameni din lume, Bernard Arnault, a pus ochii pe Cartier, deținută de Richemont, a patra companie de lux din lume.
Se pare că LVMH își exprimă un interes deosebit să cumpere Cartier pentru a-și extinde portofoliul de bijuterii. În 2019, compania a cumpărat brandul emblematic de bijuterii Tiffany & Co. pentru 16,2 miliarde de dolari!
Acesta pare să fie doar începutul ambițiilor de afaceri de bijuterii ale LVMH, conglomeratul de lux căutând deja să adauge un alt brand imperiului strălucitor.
Cartier va fi, fără îndoială, bijuteria de vârf a companiei care se mândrește deja cu nume mari precum Chaumet și Bvlgari. Preluarea, dacă se va întâmpla vreodată, va fi o călătorie accidentată, deoarece Johann Rupert, fondatorul Richemont și deținătorul pachetului de control al companiei de la crearea acesteia în 1988, se opune tranzacției.
„Consiliul nostru poate fi mai lent și mai conservator decât alții. Dar deschiderea și colegialitatea sunt exact avantajele sale. Nu voi fi șantajat”, a spus el într-un interviu.
De-a lungul anilor, LVMH a atras mai multe etichete celebre precum Fendi, Bvlgari, Givenchy, Loewe și multe altele. Cu Cartier în curtea sa, LVMH va amplifica afacerea cu bijuterii pentru a se potrivi cu dominația înregistrată pe piața de genți și articole din piele de ultimă generație.
Adela Popescu revine la PRO TV, însă în calitate de invitat special. Prezentatoarea a acceptat provocarea de a apărea în emisiunea „Săriți de pe fix!”, prezentată de Cabral, fostul ei coleg de la „Sunt celebru, scoate-mă de aici!”.
Este pentru prima dată în istorie când o companie de vase de croazieră se asociază cu un bijutier al regilor, cunoscut mai ales pentru ouăle strălucitoare care valorează mai mult decât un Bentley. Însă, Regent Seven Seas Cruises a fost preocupată de planificarea noilor sale călătorii Fabergé Spotlight Voyage.
Îți place destul de mult Pringles încât să dai 140 de dolari pe el? Nu este pentru a obține o aprovizionare pe viață, ci pentru o colaborare în ediție limitată cu The Caviar Company, care va asocia chipsurile emblematice cu caviarul de ultimă generație.
Orizontul strălucitor al Miami va primi un plus la modă sub forma unei clădiri negre cu nuanțe de fildeș, acoperită cu o coroană de aur elaborată.
Lionel Messi se bucură de perioada sa de succes cu echipa de fotbal din Miami și și-a exprimat acest lucru cumpărând o proprietate de 10,75 milioane de dolari lângă stadionul Inter Miami.
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Noua campanie Marc Jacobs „Heaven” din toamna anului 2023 a dezvăluit un nou avatar al Bellei Hadid și este chel!
Rihanna și-a arătat cel de-al doilea copil pe care îl are cu A$AP Rocky cu o serie de fotografii de familie, la aproape două luni după ce a născut.
VIDEO - Vodafone și Charlie Ottley îți arată cea mai frumoasă Românie în noul sezon Flavours of România (P)
Tenorul Ştefan von Korch aduce arii din opere şi operete româneşti la Nuremberg pe 7 octombrie
Teatrul Național București începe stagiunea din 17 septembrie
Concertul artistului Umberto Tozzi se amână până anul viitor din cauza unei accidentări severe
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.
Casa Phillips a scos la licitație câteva obiecte care i-au aparținut lui Aisin-Gioro Puyi, ultimul împărat al Chinei. Printre acestea se numără și un ceas Patek Philippe, care a fost adjudecat pentru 6,2 milioane de dolari.
Lamborghini, compania italiană de mașini sport de lux, a donat 1 milion de euro unui fond de ajutor pentru regiunea Emilia-Romagna, unde inundațiile au provocat pagube însemnate și moartea a cel puțin 15 persoane.
Ferrari va dona un milion de euro populaţiei din regiunea Emilia-Romagna, Italia, afectată de inundaţiile devastatoare.