Campania de promovare se lansează cu un film regizat de Gordon von Steiner. Inspirat de energia clipurilor muzicale ale artistei, regizorul nominalizat la Grammy-uri o urmează pe Dua Lipa pe parcursul unei zile în New York, de pe străzile aglomerate ale Manhattanului și până la studioul ei de înregistrare.
Cu o energie molipsitoare, Dua fredonează emblematica melodie „She Drives Me Crazy”, a trupei Fine Young Cannibals. „Ador acest cântec. E un imn al anilor ’90, și mereu am îndrăgit acea eră, probabil pentru că este cea în care m-am născut”, spune artista. „Mă regăsesc adesea întrocându-mă la acele vremuri, fie că vorbim despre modă, muzică sau filme. Mă inspiră foarte mult. Melodia aceasta simbolizează libertatea de expresie și mi-a permis să mă scufund într-un sentiment de distracție și rebeliune. New York-ul este locul perfect pentru genul acela de energie care te face să vrei să intri în ritm”.
Noua geantă CHANEL 25 se mulează perfect pe alura plină de magnetism al artistei, rezonând cu imaginea ei dar și cu stilul pentru care este cunoscută. Acest nou model revizitează codurile clasice ale casei – aspectul matlasat, lanțul din metal interpus cu piele, buzunare multiple – pe care le îmbină cu o abordare îndrăzneață și bazată pe funcționalitate. Este disponibilă în trei dimensiuni ce au fost gândite pentru a acompania viața de zi cu zi a femeilor ce trăiesc la viteză maximă. Flexibilă, ușoară și cu o formă ingenioasă, geanta CHANEL 25 îmbină confortul și eleganța cu cel mai înalt nivel al practicalității.
„Sunt obsedată de această geantă. Este accesoriul perfect pentru o persoană ca mine, căreia îi place să aibă la ea absolut totul, și ador în mod special că are multe buzunare. Am un loc dedicat în care îmi pot pune cărțile, un loc pentru ochelarii de soare, poate și pentru o agendă sau două, ba chiar am un loc și pentru cristale. E geanta perfectă pentru viața de zi cu zi”, mai spune Dua.
Legat de campanie, artista a declarat: „Pentru mine, campania aceasta este despre libertatea de mișcare, despre exprimarea personală și despre energia on-the-go. Îmi inspiră putere, dar în același timp are un aer jucăuș și, mai ales, vesel. Este un vibe similar cu ceea ce încerc eu să proiectez ca artist, așa că a rezonat cu mine din prima”.
Campania va continua cu o serie de fotografii realizate de fotograful David Sims, ce urmează să fie dezvăluite în luna martie.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
Hermès și-a anunțat intrarea în Haute Couture până în 2026 sau 2027, un proiect ambițios menit să-și consolideze imaginea de lux exclusiv și să-și promoveze know-how-ul artizanal.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.