Dolce&Gabbana îmbracă hotelul Cala di Volpe cu rafinament pentru vară

Hotelul Cala di Volpe a fost selectat de Dolce&Gabbana ca parte a proiectului creativ DG Resort, menit să transpună luxul inimitabil al mărcii în locații foarte exclusiviste.

Sezonul de vară îi inspiră pe creatori! După Alberta Ferretti și clubul său de piscină , Vilebrequin și reședința sa de la L'Ondine sau Jacquemus și plaja sa din Saint-Tropez, Dolce&Gabbana a decis să se îndrepte spre Costa Smeralda, la hotelul Cala di Volpe, un cadru ideal pentru a pune în valoare îndrăzneala. alegerile Casei Italiene.

Dolce&Gabbana îmbracă întreaga zonă de piscină a hotelului Cala di Volpe , care găzduiește una dintre cele mai mari piscine cu apă sărată din Europa.

Stilul distinctiv al casei italiene se reflectă în fiecare detaliu, de la prosoape de plajă din bumbac moale la vaze pictate manual și tapițerie cu modele vibrante.

Întreaga experiență de lângă piscină este delicios reinterpretată de creativitatea Casei Italiene, între originalitate, autenticitate și rafinament.






Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Givenchy lansează prima campanie sub direcția creativă a lui Sarah Burton

Kaia Gerber, una dintre cele mai cunoscute modele ale momentului și fiica supermodelului Cindy Crawford, este starul primei campanii Givenchy de când casa de modă a intrat sub direcția creativă a lui Sarah Burton.

Tyla devine ambasador Pandora și dezvăluie o colecție cu chipul și imaginea ei

Vedeta sud-africană întruchipează spiritul Pandora printr-o selecție de bijuterii personale.

Cât costă un tablou realizat de fiica Anamariei Prodan

Rebecca Dumitrescu, fiica Anamariei Prodan, locuiește în SUA și recent s-a întors în țară pentru a expune primul său vernisaj.

Vacanțe pe Coasta Amalfi. Uber lansează elicoptere de închiriat și croaziere gratuite

De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?

„Orașul viitorului” din Japonia intră în faza de testare secretă

Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.

Obiecte de vestimentație care i-au aparținut prințesei Diana, scoase la licitație la sfârșitul lunii iunie

De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.

Porsche tocmai a dezvăluit o nouă hipermașină unică pentru șosea

Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.

De ce fascinează atât de mult Maria Antoaneta moda?

În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.

Chanel răspunde la problema deșeurilor textile cu un nou proiect circular

Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.

Hermès lansează o pereche de căști inspirate de geanta Kelly

Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.

Ultima colecție a lui Demna pentru Balenciaga este un omagiu adus lui Britney Spears

Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.

Motivul pentru care Cristina Ich a dispărut de pe Instagram

Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.

„Orașul viitorului” din Japonia intră în faza de testare secretă

Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Obiecte de vestimentație care i-au aparținut prințesei Diana, scoase la licitație la sfârșitul lunii iunie

De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Porsche tocmai a dezvăluit o nouă hipermașină unică pentru șosea

Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Hermès lansează o pereche de căști inspirate de geanta Kelly

Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cel mai scump hamburger din lume costă aproape 10.000 de euro

Un influencer spaniol lansează cel mai scump hamburger din lume. O porție costă 9.450 de euro și te poți bucura de el numai dacă primești o invitație specială.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Apple plănuiește lansarea unor ochelari inteligenți în 2026

Apple pare că e hotărâtă să se concentreze pe dispozitive purtabile în următorii ani. Planurile companiei par să includă lansarea unei versiuni Apple Glass până la finalul anului 2026.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL