Primul DG Caffè din lume din Shanghai, parte a strategiei de expansiune chineză a casei de lux italiene, este o dovadă. La prima vedere, este o explozie de nuanțe, un caleidoscop care te atrage. Dar ceea ce te face să rămâi nu este doar etosul designului, ci și artele culinare tradiționale italiene.
Locația este plină cu doze ample din emblematicul motiv Carretto Siciliano, folosit în mod liber pentru a crea o atmosferă mediteraneană unică în cartierul central din Jing'an. Cu fiecare culoare din spectru încorporată, spațiul de 200 de metri pătrați este o odă pentru Sicilia, insula preferată a lui Domenico Dolce și Stefano Gabbana.

Pereții și mediul DG Caffè reflectă aceleași motive găsite pe farfuriile amenajate pentru mesele formale și ceaiurile casual de după-amiază. Chiar și ofertele culinare prezintă simbolurile iconice ale Dolce & Gabbana, cu prăjituri în formă de lămâi și trandafiri sicilieni și tiramisu servit în vase Moka împodobite cu modele Carretto Siciliano.

Pentru gastronomia axată pe mâncare, există delicii precum tomate-mozzarella, mezeluri fine și paste pesto, datorită parteneriatelor dintre Dolce & Gabbana și câteva mărci agroalimentare italiene. Cafeneaua servește și ca spațiu de vânzare cu amănuntul, oferind articole precum aparatele de cafea Bialetti, paste Di Martino, vinuri Donnafugata și Panettone by Fiasconaro.

„Este o onoare să deschidem primul D&G Café din lume în Shanghai. Așteptăm cu nerăbdare să ne întărim prezența pe piața [chineză], folosind tradițiile în evoluție ale bucătăriei italiene pentru a prezenta arta meșteșugului italian și pentru a transmite dorința Dolce & Gabbana de bunăstare ca stil de viață”, a declarat Alfonso Dolce, CEO Dolce. & Gabbana.
Deși aceasta este prima cafenea Dolce și Gabbana, alte mărci de lux au înființat și cafenele în China, îmbinând moda de lux cu experiențe culinare rafinate, cum ar fi The Hall de la Louis Vuitton, Maison Margiela Café din Chengdu și Dior Café din Shanghai.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.