Această cripto-creație a început în 2013 ca o glumă. Scopul a fost să satirizeze evoluția stratosferică în evaluarea Bitcoin, criptomoneda „serioasă”. Condiția banală, dar pregătită pentru Twitter - trebuie să iubească câinii - a extins provocarea alegând imaginea unui Shiba Inu, un câine asemănător pisicii, pentru una dintre fețele monedei. Ideea de glumă a pornit de la rânjetul animalului. Numele în sine a fost un nume scris greșit și a fost pronunțat greșit în mai multe moduri.
Astăzi, la vreo opt ani după ce a fost lansat ca farsă și comentariu social, Dogecoin este un activ digital tranzacționat public, cu un plafon de piață de zeci de miliarde de dolari. Dacă această monedă digitală ar avea un revers, ar avea cu siguranță o limbă ciudat de lungă. Ei bine, gluma este a creatorilor Dogecoin sau a celor care au crezut că este o glumă?
Ca orice criptomonedă (pe scurt cripto), Dogecoin reprezintă bani digitali descentralizați, pe baza tehnologiei blockchain.
După cum sugerează și numele, o criptomonedă este un mijloc de schimb. Spre deosebire de alte mijloace de schimb, cum ar fi dolari americani și lire sterline, totuși, este exclusiv virtual. Criptată și descentralizată, criptomoneda se bazează pe o rețea larg distribuită de utilizatori pentru a verifica tranzacțiile și a-și menține valoarea. (Nu există o rezervă federală sau altă bancă centrală care să administreze o criptomonedă.)
Prima criptomonedă adevărată a fost Bitcoin, un sistem de plăți înrădăcinat în dovezi criptografice în loc de încredere. Această dovadă vine sub forma tranzacțiilor care sunt adesea verificate folosind puzzle-uri matematice și înregistrate într-un registru deschis, distribuit, care înregistrează tranzacțiile în cod - un fel de carnet de cecuri stocat pe computerele din întreaga lume. Acest registru distribuit înregistrează tranzacțiile în blocuri care sunt legate de tranzacțiile anterioare de criptocurrency, formând un lanț. De aici blockchain , cuvântul enigmatic care însoțește adesea misterioasa criptomonedă.
Astăzi, puteți utiliza criptomoneda pentru a face cumpărături la anumiți comercianți cu amănuntul, deși majoritatea oamenilor o folosesc în continuare ca investiție. În ceea ce privește Dogecoin, s-ar putea să vă fie greu să cheltuiți la un magazin.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.