Dior lansează prima campanie pentru linia sa de bijuterii fine, cu Charlize Theron

Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.

În anul 2004, Charlize Theron devenea imaginea parfumului Dior j’Adore, una dintre cele mai emblematice esențe din portofoliul brandului francez. Anul acesta, în luna februarie, a fost anunțat faptul că parteneriatul actriței cu Dior se extinde, urmând ca aceasta să devină imaginea liniei de skincare Dior Capture. Acum, colaborarea evoluează din nou, Charlize fiind starul campaniei Dior High Jewelry.

Este pentru prima dată în istoria casei de modă Dior când linia High Jewelry, care se referă la colecția de bijuterii fine a brandului (lucrate exclusiv din metale prețioase și pietre prețioase), beneficiază de o campanie. Linia High Jewlery se află sub cârma creativă a designerului de bijuterie Victoire de Castellane, directoare artistică pentru Dior Joaillerie de 25 de ani încoace.

În calitate de ambasador de brand și star al campaniei publicitare, Charlize Theron a fost fotografiată de Mario Sorrenti purtând cele mai impresionante piese din colecția de bijuterii fine a brandului Dior. În una dintre fotografii, Charlize poartă colierul Dior Milly Dentelle Couture Fleurie alături de inelul asortat, ambele realizate din diamante albe și câte un diamant galben de 8 karate în centru. Într-un alt cadru, aceasta poartă piese din setul Forêt Glacée Bleu, aparținând colecției Diorama, care a fost introdusă în 2024. Piesele sunt realizate din platină, aur roz, diamante albe și safire de Madagascar.

„Să lucrez cu brandul Dior timp de atâția ani m-a făcut să realizez că modul în care colaborăm este ceva ce mereu m-a făcut să mă simt valorată și apreciată. Împreună, am simțit că este important pentru această poveste a colecției de bijuterii fine să încapsuleze esența a ceea ce înseamnă să ai încredere în tine. Victoire de Castellane a depășit așteptările cu viziunea și simțul său artistic absolut extraordinare”, a declarat Charlize Theron.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Givenchy lansează prima campanie sub direcția creativă a lui Sarah Burton

Kaia Gerber, una dintre cele mai cunoscute modele ale momentului și fiica supermodelului Cindy Crawford, este starul primei campanii Givenchy de când casa de modă a intrat sub direcția creativă a lui Sarah Burton.

Tyla devine ambasador Pandora și dezvăluie o colecție cu chipul și imaginea ei

Vedeta sud-africană întruchipează spiritul Pandora printr-o selecție de bijuterii personale.

Cât costă un tablou realizat de fiica Anamariei Prodan

Rebecca Dumitrescu, fiica Anamariei Prodan, locuiește în SUA și recent s-a întors în țară pentru a expune primul său vernisaj.

Vacanțe pe Coasta Amalfi. Uber lansează elicoptere de închiriat și croaziere gratuite

De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?

„Orașul viitorului” din Japonia intră în faza de testare secretă

Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.

Obiecte de vestimentație care i-au aparținut prințesei Diana, scoase la licitație la sfârșitul lunii iunie

De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.

Porsche tocmai a dezvăluit o nouă hipermașină unică pentru șosea

Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.

De ce fascinează atât de mult Maria Antoaneta moda?

În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.

Chanel răspunde la problema deșeurilor textile cu un nou proiect circular

Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.

Hermès lansează o pereche de căști inspirate de geanta Kelly

Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.

Ultima colecție a lui Demna pentru Balenciaga este un omagiu adus lui Britney Spears

Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.

Motivul pentru care Cristina Ich a dispărut de pe Instagram

Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.

„Orașul viitorului” din Japonia intră în faza de testare secretă

Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Obiecte de vestimentație care i-au aparținut prințesei Diana, scoase la licitație la sfârșitul lunii iunie

De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Porsche tocmai a dezvăluit o nouă hipermașină unică pentru șosea

Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Hermès lansează o pereche de căști inspirate de geanta Kelly

Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cel mai scump hamburger din lume costă aproape 10.000 de euro

Un influencer spaniol lansează cel mai scump hamburger din lume. O porție costă 9.450 de euro și te poți bucura de el numai dacă primești o invitație specială.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Apple plănuiește lansarea unor ochelari inteligenți în 2026

Apple pare că e hotărâtă să se concentreze pe dispozitive purtabile în următorii ani. Planurile companiei par să includă lansarea unei versiuni Apple Glass până la finalul anului 2026.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL