Dior a lansat o colecție capsulă perfectă pentru sezonul de schi

Colecția capsulă a fost creată de casa de modă în colaborare cu un brand japonez de îmbrăcăminte, Descente, pentru ca stilul său unic să răspundă tuturor nevoilor echipamentelor de sport de iarnă de ultimă generație.

Dior profită pentru a ridica îmbrăcămintea de schi la un nivel cu adevărat luxos. Casa de modă și-a lansat colecția capsulă pentru bărbați, concepută de Kim Jones, care îmbină stilul cu promisiunea performanței, în timp ce piesele capătă o formă tipică de îmbrăcăminte sport.

Fiecare element al colecției combină luxul, expertiza și designul minimalist cu un strop de îndrăzneală.

Colecția capsulă continuă aventura brandului în îmbrăcămintea sport și pune accent pe performanță. Aceste detalii pot fi observate cel mai mult în articole precum pulovere cu fermoar și cu guler înalt, realizate dintr-un material de lână tehnică care asigură căldură și durabilitate.Pantalonii de schi sunt confecționați dintr-un material de pânză impermeabil, rezistent la vânt. Cizmele de drumeție fabricate în Italia poartă, de asemenea, o plasă tehnică, cu tălpi de cauciuc conturate unic pentru drumeții ușoare prin zăpadă.

Ochelarii de schi sunt disponibili într-o gamă vastă de culori, inclusiv negru și galben, ecru și gri, precum și roz și galben. Eșarfele cu motiv fair-isle realizate dintr-un amestec de mătase poartă, de asemenea, sigla Dior, împreună cu un imprimeu clasic jacquard care stârnește nostalgia stațiunii de schi din anii ’80. Mănuși de schi, bentițe din amestec de lână, bonete și căști cu sisteme de ventilație reglabile completează colecția.

Printre hainele de schi, găsiți jachete, pantaloni, măști, căști, ochelari de soare, genți și alte accesorii de iarnă. Este un element cu adevărat remarcabil, de asemenea, și snowboardul unic Dior conceput de elvețianul Aki Ski.

Placa exclusivistă costă 7.200 de dolari și este o interpretare mai largă și mai colorată a primului efort al duo-ului. Aceasta este înfrumusețată cu semnul distinctiv al noii colecții Dior Ski Capsule, semnătura CD Diamond Dior și este accentuată cu o inserție metalică care îi conferă o senzație texturată. Placa are, de asemenea, o formă clasică de coadă de pește, îndrăgită de snowboarderii pasionați.

Întreaga colecție este acum disponibilă pentru cumpărare pe site-ul Dior.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION