Dieta de urgență a Alexandrei Dinu îți dă voie să mănânci pe săturate

Alexandra Dinu a descoperit o dietă care îi permite să mănânce pe săturate și să slăbească. O ține de fiecare dată când trebuie să dea jos câteva kilograme pentru un rol.

Dieta tisanoreică a fost inventată de un medic italian, Gianluca Mech, care propune un program de slăbit pe baza unor combinații de extracte de plante sub formă de suplimente alimentare ce trebuie consumate de-a lungul planului de dietă pentru a obține rezultate uimitoare.

Actrița a ținut dieta timp de 28 de zile și, fără să renunțe la dulciuri sau să se înfometeze, a reușit să dea jos kilogramele.

„Metoda este foarte simplă şi constă în folosirea mixurilor a zece plante, fiecare având rolul de a regla o anumită funcţie a organismului. Împreună… restabilesc echilibrul organismului. Am slăbit în jur de patru kilograme de când am adoptat acest nou regim de viaţă, însă pierderea în greutate nu s-a făcut brusc ci a fost una naturală”, mărturisea Alexandra Dinu după ce a ținut dieta tisanoreică.

Dieta tisanoreică se bazează pe un consum scăzut de carbohidrați, care va obliga organismul să ardă din grăsimi pentru a avea energie. Este de fapt o dietă ketogenă „în stil mediteranean” care folosește ingrediente cu un conținut foarte scăzut de carbohidrați, formulată pentru a simula aspectul și gustul alimentelor obișnuite bogate în carbohidrați (precum pastele) și care conțin substanțele nutritive necesare. Dieta este prezentată în două faze ce pot fi urmate în decursul a 20, 30 sau maxim 40 de zile. Fiecare fază vine cu combinațiile ei de extracte din plante.

Gianluca Mech

Fazele programului

Faza intensivă. Prima fază a dietei durează minim șapte zile (din totalul de 20 de zile al programului). Scopul este de a determina organismul să intre într-o fază de cetoză în care se folosește de grăsimile acumulate, fără a altera câtuși de puțin masa musculară.

Faza de stabilizare. Această a doua fază a programului de dietă durează minim 8 zile (din totalul de 20 de zile). Această fază continuă să promoveze arderea grăsimilor în timp ce organismul se reîntoarce la un plan normal de dietă.

Pe scurt, în prima fază trebuie să scoți din alimentație carbohidrații, iar în a doua fază să-i reintroduci treptat. În fiecare zi, pe lângă alimentația ta, trebuie să consumi acele suplimente alimentare.

Gianluca Mech pretinde că pe baza unui program de 20 de zile vei slăbi între 3 și 6 kilograme, pentru un program de 30 de zile, între 7 și 11 kilograme, iar pentru un program de 40 de zile, peste 11 kilograme. De menționat mai este că pe parcursul dietei trebuie să faci sport moderat, 20-30 de minute, de două ori pe săptămână.

Meniul de bază al dietei tisanoreice se bazează pe proteine, legume, nuci, semințe și fructe, dar nu foarte multe. Această dietă a devenit populară și la Hollywood, unde a fost adoptată de Britney Spears și Eva Longoria, dar și de Anastasia Soare.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Demna Gvasalia părăsește Balenciaga pentru un nou capitol la Gucci

Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.

Donatella Versace renunță la funcția de director de creație al brandului Versace

Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.

Formula 1 și Puma tocmai au lansat o nouă linie de îmbrăcăminte inspirată de motorsport

Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.

Simone Bellotti, noul director de creație al brandului Jil Sander

Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.

Cât costă cea mai puternică motocicletă Harley-Davidson

Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.

Disneyland Paris anunță deschiderea unui restaurant de lux

Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.

Bernie Ecclestone, fostul patron Formula 1, și-a vândut colecția impresionantă de mașini

Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.

Haider Ackermann reinventează senzualitatea lui Tom Ford

Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.

Kim Kardashian lansează SKIMS Swim 2025

Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.

“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a

“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a

Prada negociază preluarea companiei Versace. La ce valoare se ridică tranzacția

Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.

Moët & Chandon și Pharrell au dezvăluit o colecție de șampanie în ediție limitată

Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.

Jimmy Choo dezvăluie noul parfum festiv „I Want Choo”

Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Bottega Veneta lansează o colecție de parfumuri de lux, inspirate de Veneția

Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Fendi lansează o colecție de parfumuri de lux inspirată de membrii familiei sale

Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted PEOPLE
Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH