Exfolierea scalpului este un pas adesea trecut cu vederea în rutinele de îngrijire a părului, dar joacă un rol esențial în sănătatea părului. La fel ca pielea feței, scalpul acumulează impurități, celule moarte ale pielii și reziduuri de produse pentru păr, care pot împiedica creșterea și vitalitatea părului.
Iată de ce includerea acestei practici în rutina ta poate face toată diferența!
De-a lungul timpului, reziduurile de la șampoane, uleiuri de păr și produse de styling se acumulează pe scalp. Acest fenomen, împreună cu producția naturală de sebum, poate înfunda foliculii de păr și poate face ca părul să pară gras sau plictisitor. Exfolierea ajută la curățarea profundă, la desfundarea porilor și la reglarea producției de sebum.
Masarea scalpului cu un scrub exfoliant promovează circulația sângelui. Un flux sanguin bun aduce mai mult oxigen și nutrienți foliculilor, ceea ce stimulează creșterea părului și îi conferă putere și vitalitate.
Mătreața apare adesea din cauza acumulării de celule moarte ale pielii sau a unui dezechilibru în microbiomul scalpului. Exfolierea ajută la îndepărtarea acestor celule și la limitarea proliferării bacteriilor și ciupercilor responsabile de mâncărime și scuame.
Un scalp curat absoarbe mai bine tratamente precum uleiurile, serurile sau loțiunile anti-căderea părului. Exfolierea acționează ca o resetare care pregătește scalpul pentru a beneficia pe deplin de beneficiile produselor pentru păr.
Îndepărtând impuritățile și activând circulația sângelui, exfolierea permite părului să crească mai bine și să aibă o textură mai moale, mai mătăsos. Sunt mai ușoare, mai pline și mai puțin predispuse la rădăcini uleioase.
Există două tipuri de exfoliere:
Exfoliere mecanică: acesta este, în general, un exfoliant de păr care conține boabe blânde (zahăr, sare, praf de sâmburi de fructe) care sunt masate ușor în scalp înainte de clătire.
Exfoliere chimică: se caracterizează prin tratamente pe bază de acizi din fructe (AHA, BHA) care dizolvă ușor celulele moarte și impuritățile fără frecare.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Exfolierea scalpului este un pas cheie în menținerea părului sănătos.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.