Anul acesta marchează un moment istoric pentru industria luxului. Toate mărcile speră la performanțe mai bune decât anul trecut și la o recuperare rapidă pentru piețele de lux din Europa și America de Nord. Ambele regiuni au avut rezultate slabe în timpul pandemiei, unele categorii pierzând cu 50% sau mai mult din piața lor în aceste zone pe care multe dintre cele mai admirate mărci de lux din lume le numesc acasă.
Știrea că LVMH tocmai a devenit cea mai valoroasă companie din Europa ar putea fi surprinzătoare. Conform datelor analizate de Finaria, casa de lux franceză a ajuns la 269,6 miliarde de dolari după 26 februarie 2021, depășind Nestlé, gigantul alimentar elvețian. Ceea ce determină această evaluare este modul în care grupul de lux a folosit anul 2020 mai bine decât alte case de lux și s-a plasat în pole position pentru momentul revenirii piețelor. Pe scurt, execuția strategiei lor este o capodoperă a creării valorii extreme de la care alte mărci pot învăța.
Ceea ce multe mărci nu înțeleg pe deplin este că oamenii nu cumpără lux pentru produsul în sine, ci pentru valoarea exclusivă a mărcii. Valoarea adăugată a luxului este fascinantă, dar în același timp dificilă. Este o valoare care rezultă din efectele psihologice care fac creierul nostru să atribuie aspecte pozitive (cum ar fi o atractivitate mai mare, mai multă expertiză, o viață mai bună și mai multă stimă de sine) unei persoane care cumpără sau prezintă un obiect sau o marcă de lux. Cu alte cuvinte, o geantă de mână de lux sau un ceas de lux te face să fii perceput ca fiind mai inteligent, mai atractiv și mai distractiv/
În mod surprinzător, LVMH este un maestru al povestirii și al creării experienței de marcă . Bernard Arnault a descris luxul ca fiind capacitatea de a crea dorință. Cu cât pofta este mai mare, cu atât crește valoarea. La rândul lor, mai mulți clienți merg la mărcile cu cea mai mare creație de valoare și sunt dispuși să plătească prețuri care corespund acelei valori. Deci, cum se atinge această valoare? Cu o combinație a celor mai buni manageri de lux, creativi, cu talent unic, cum ar fi Kim Jones la Dior și Virgil Abloh la Louis Vuitton.
În timpul pandemiei, LVMH a achiziționat faimosul bijutier american Tiffany. Compania a promis că va transforma această marcă pentru a fi mai atractivă în Asia. Cu un boom de creativitate și crearea de experiență, precum și strategii mai coerente de stabilire a prețurilor, Tiffany va avea un potențial de creștere enorm, spun experții.
Spre deosebire de multe alte case de lux, LVMH s-a abținut de la scăderea prețurilor sau de la promovarea în timpul pandemiei. De fapt, mărci precum Dior au introdus creșteri de preț, reflectând valoarea extremă pe care o creează marca sa. O alta dintre caracteristicile puternice ale LVMH este că nu se teme să ia decizii dure. O astfel de decizie a fost închiderea mărcii Fenty - casa de modă creată împreună cu Rihanna.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.
Numărul milionarilor în criptomonede a crescut la un nivel fără precedent și a ajuns la 241.700 de persoane în întreaga lume, potrivit raportului Crypto Wealth Report 2025, publicat recent de Henley & Partners, lider internațional în consultanță în domeniul rezidenței și cetățeniei, care prezintă date exclusive furnizate de firma globală de informații financiare New World Wealth.
Preţul aurului a atins marţi pe pieţele din Asia un nou maxim istoric de 3.508,73 dolari uncia, depăşind precedentul record de 3.500,10 dolari atins în luna aprilie, pe fondul aşteptărilor că Rezerva Federală americană va reduce dobânzile, transmite Bloomberg.