De ce mărcile de lux vor eșua fără clienții Gen-Z?

Multe mărci cred că membrii generației Z nu sunt clienți de lux. Cu toate acestea, până în 2030, ei vor fi liderii mondiali în domeniul cumpărării de lux, așa că înțelegerea lor este crucială, cred experții.

Aproximativ zece la sută din achizițiile de lux din întreaga lume sunt realizate de generația Z, dar această cotă este semnificativ mai mare în China.

Nicio generație anterioară nu crescuse atât de digital, conectată prin dispozitive, copleșită de date: informații, tutoriale sau sfaturi. Nici unul nu a avut o astfel de transparență cu mărcile, companiile și influencerii sau a crescut cu atât de multă bogăție, stabilitate și educație. Și niciunul nu a crescut asistând direct la efectele încălzirii globale sau înțelegând modul în care animalele și mediul sunt profanate de dragul modei.

Drept urmare, mărcile găsesc multe trăsături ale generației Z provocatoare: membrii ei sunt extrem de inteligenți, pun la îndoială totul și caută valoare reală. Își fac temele înainte de a alege un brand și vor să se asigure că mărcile iau în serios sustenabilitatea. Dar, de asemenea, sunt foarte optimiști pentru că nu au asistat la greutățile generațiilor anterioare și au impresia că își pot modela pozitiv viitorul.

De când au crescut într-o lume globalizată, apreciază tradițiile locale și talentul local. Sunt mai patriotici decât orice generație și le place să susțină afacerile proprii. Știu că interacțiunile digitale nu au același nivel de emoție ca și conexiunile umane, așa că aceștia caută chiar mai mult sentiment în experiențele lor din lumea reală decât orice generație dinaintea lor.

Dar poate că trăsăturile cele mai critice pe care trebuie să le înțeleagă despre generația Z este că sunt în căutarea unei valori extreme în achizițiile și serviciile lor. Nu este suficient să deții un brand celebru și un obiect strălucitor. Ei vor examina valorile multiple pe care le poate oferi un brand și îl vor judeca după experiența totală pe care o primesc. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC