De ce experiențele de vânzare cu amănuntul contează pentru mărcile de lux

Comerțul cu amănuntul este un punct de contact critic, deoarece este locul în care mărcile își pot confirma și întări povestirile digitale sau le pot distruge neglijent. Întrucât consumatorii petrec mult mai mult timp online, pur și simplu se așteaptă mult mai mult atunci când decid să petreacă timp cu un brand în lumea fizică. Și multe mărci uită acest lucru: o experiență copleșitoare poate pune capăt relației dintre client și marcă.

Viața noastră este din ce în ce mai infuzată cu tehnologie și experiențe digitale. Cumpărăm online și folosim aplicații tot timpul pentru aproape orice. În China și SUA, adulții petrec aproximativ 5 până la 7 ore zilnic pe dispozitive mobile, în timp ce adolescenții petrec în medie 7 până la 9 ore. Și acum, având în vedere pandemia de COVID-19 , comerțul electronic a explodat, crescând semnificativ pentru practic toate mărcile în timpul crizei. 

În unele cazuri, 30% din venituri mărcilor provin din comerțul electronic. Mărcile care nu au luat suficient de în serios comerțul electronic și experiența digitală înainte de pandemie au ieșit din afaceri sau se îndreaptă spre insolvență. Este, de asemenea, o dovadă că trăim vremuri accelerate, în care schimbările se întâmplă exponențial. Acest lucru ar trebui să dea de gândit brandurilor de lux atunci când vine vorba de experiențele de retail din lumea fizică. Deoarece aceleași schimbări fără precedent în comportamentele care conduc platformele online vor avea un efect profund asupra lumii „reale” a magazinelor fizice. Acest lucru ne aduce la esența luxului, unde necesitatea de a crea experiențe care ating inima consumatorilor, care îi schimbă literalmente, este de cea mai mare importanță. 

Chiar și astăzi, multe mărci se gândesc în primul rând la produsele lor. De obicei, cele mai multe resurse sunt în dezvoltarea și producția de produse, cu măiestrie și materiale fine sunt punctul lor de diferențiere. Problema este că acestea concurează cu multe alte mărci de lux, iar un număr din ce în ce mai mare dintre ele fac din măiestrie și materiale fine punctul lor critic. Ca urmare, produsele devin mai schimbabile, chiar și la cel mai înalt nivel, iar scopul mărcilor devine un factor critic, în special valorile lor emoționale. Acest lucru trebuie simțit de-a lungul tuturor punctelor de contact. Și comerțul cu amănuntul este un punct critic de contact, deoarece este locul în care se produc interacțiuni om-la-om. Acesta este, de asemenea, locul în care mărcile își pot confirma și întări povestirile digitale care au inițiat călătoria clienților sau o pot distruge neglijent. De multe ori, ei o fac pe aceasta din urmă.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Karl Lagerfeld x Amber Valletta | Prima colecție durabilă

Marca Karl Lagerfeld a scos la iveală roadele primei colaborări cu actrița, modelul și activista Amber Valletta, concentrându-se pe o serie de accesorii etice și eco-responsabile.

Julia Roberts este noul ambasador Chopard

Julia Roberts este noua imagine a Chopard, începând cu cea mai recentă campanie Happy Sport a mărcii, care marchează lansarea unui ceas Happy Sport în ediție limitată. Piesa aduce un omagiu originalului din 1993.

Pantelleria | Paradisul sălbatic din largul coastei italiene

Un mic paradis sălbatic în largul coastei Italiei, Pantelleria este în centrul atenției datorită unei cărți de călătorie produsă de fotograful Bastien Lattanzio.

Gucci sărbătorește 100 de ani cu un spectacol glam și sexy

Pentru a lansat noua colecție de toamnă-iarnă Gucci numită Aria, Alessandro Michele ne-a invitat la o petrecere aniversară care îmbină istoria lui Gucci, perioada Tom Ford și codurile Demnei Gvasalia la Balenciaga.

Vila de 23 mil. $ oferă o felie de Bella Italia chiar în Silicon Valley

O casă în stil italian, în valoare de 23 de milioane de dolari, oferă o mică felie de Bella Italia chiar în Silicon Valley, din California.

Salma Hayek încearcă un nou tratament de îndepărtare a cearcănelor și arată ca un supererou

Salma Hayek este gata să lupte împotriva criminalității! Ei bine, la un alt nivel. Actrița nominalizată la Oscar, în vârstă de 54 de ani, a împărtășit sâmbătă, o fotografie de pe scaunul din salonul de frumusețe.

Kanye West pregătit pentru o nouă relație. Ce părere are Kim Kardashian

Kim Kardashian (39 de ani) și Kanye West (43 de ani) nu au divorțat încă oficial dar rapperul american se gândește deja la următoarea sa relație.

Demi Lovato începe un nou capitol: „Presiunea era prea mare”

Demi Lovato vorbește sincer despre dependența de droguri și depresie în documentarul „Dancing With The Devil”. Într-un interviu recent, ea împărtășește și mai multe detalii personale despre cea mai dificilă perioadă din viața ei.

Cât câștigă Adelina Pestrițu din postările făcute pe Instagram

Adelina Pestrițu este unul dintre cei mai populari influneceri din România. Activitatea sa de pe rețelele de socializare este urmărită de peste 1,7 milioane de internauți.

Malta îți dă bani să mergi în vacanță. Ce trebuie să faci?

Malta va plăti până la 100 de euro turiştilor care decid să-şi petreacă vacanţa de vară în această ţară, o măsură prin care autorităţile malteze doresc să sprijine sectorul turistic în plină pandemie de coronavirus şi pentru care a alocat 3,5 milioane €.

LVMH înregistrează vânzări uriașe în primul trimestru din 2021

Cu vânzări enorme de 17 miliarde de dolari, veniturile LVMH din primul trimestru cresc cu 30% față de 2020. Acțiunile conglomeratului de lux au atins, de asemenea, valori maxime record.

Licitații | Christie's este pe cale să scrie istorie cu Sakura Diamond

Este natural, roz și complet captivant. Nu, nu vorbim despre florile de cireș care înfloresc în toată Japonia în această primăvară, ci de super-rara Sakura Diamond pe care Christie's o scoate la licitație.

Fabrică Valentino, distrusă de flăcări. Pierderile sunt uriașe!

O fabrică de pantofi deținută de Valentino a fost devastată de incendiu, aproximativ 38.000 de perechi de pantofi fiind distruse în hub-ul de producție de înaltă calitate din Italia.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Top 3 cele mai respectabile mărci din lume

Rolex și Ferrari se numără printre primele trei cele mai respectabile mărci din lume, spune un nou sondaj. Cele două nume din industria luxului se află în spatele brandului Lego în sondajul Global RepTrak 100 din 2021.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Alibaba, sancțiuni record pentru comportamentul monopolist din China

Autorităţile de reglementare din China au sancţionat gigantul din comerţul electronic Alibaba cu 18 miliarde yuani (2,3 miliarde euro) pentru încălcarea reglementărilor antimonopol şi abuz de poziţie dominantă.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Proprietarul Gucci, Kering, deschide un nou hub logistic global în Italia

Kering a finalizat prima fază a noului său centru logistic global din nord-vestul Italiei, contribuind la creșterea stocării grupului de lux francez și la accelerarea livrărilor globale.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Traficul aerian internațional de pasageri s-a prăbușit în ultimul an și nu dă semne de revenire

Traficul aerian internaţional de pasageri a scăzut cu 89% în februarie 2021, faţă de aceeaşi lună a anului trecut, în condiţiile în care numărului cazurilor de Covid-19 a revenit la creştere

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
De ce experiențele de vânzare cu amănuntul contează pentru mărcile de lux

Comerțul cu amănuntul este un punct de contact critic, deoarece este locul în care mărcile își pot confirma și întări povestirile digitale sau le pot distruge neglijent. Întrucât consumatorii petrec mult mai mult timp online, pur și simplu se așteaptă mult mai mult atunci când decid să petreacă timp cu un brand în lumea fizică. Și multe mărci uită acest lucru: o experiență copleșitoare poate pune capăt relației dintre client și marcă.

hourglass_full 13 day ago format_list_bulleted ECONOMIC