De ce China va deveni forța motrice a luxului

UE și SUA au împreună o populație de aproximativ 780 de milioane de persoane, cu o demografie îmbătrânită. China găzduiește 1,4 miliarde de persoane mai tinere și are o creștere anuală a populației mai mare decât ale SUA și Europa la un loc. În timp ce venitul mediu pe cap de locuitor din China este încă semnificativ mai mic decât în ​​SUA sau în Europa, acesta este în ritm rapid, iar peste o sută de milioane de noi consumatori de lux chinezi vor intra pe piață în următorul deceniu.

Câțiva analiști ai pieței de lux estimează că procentul de consumatori chinezi care fac cumpărături de lux la nivel mondial va sări de la 40 la 50% în următorii zece ani. Și din moment ce populația Chinei și creșterea economică a acesteia vor depăși atât SUA, cât și cele ale Europei, creșterea consumului mondial de lux pare inevitabil.

Dar astăzi, nu este clar de unde acești consumatori își vor cumpăra luxul. În mod tradițional, o cantitate semnificativă de achiziții de lux chinezești au fost făcute în afara Chinei. Consumatorii au motive valide pentru acest lucru: o geantă Gucci cumpărată dintr-un magazin Gucci din Italia poate părea mai autentică decât una cumpărată la Shanghai.

Mărfurile de lux sunt de obicei mai ieftine în afara Chinei datorită unei combinații de cursuri de schimb și taxe, care îi determină pe cetățenii chinezi să combine o vacanță memorabilă cu o sesiune de cumpărături de lux. Dacă aceste efecte rămân în vigoare, dorința de a cumpăra bunuri de lux în afara Chinei ar trebui să revină odată cu reluarea călătoriilor.

Cu toate acestea, mulți consumatori chinezi au început să cumpere pe piața internă în ultimele luni din cauza restricțiilor. Noi termeni au început să apară în jurul lunii martie, cum ar fi „ cheltuielile de răzbunare ”, care descriu dorința unui consumator de a-și spori starea de spirit prin apariția mărfurilor de lux după blocare. Se preconizează că unele dintre aceste schimbări de comportament vor persista, deoarece obiceiurile se formează de-a lungul timpului, iar restricțiile de călătorie nu au sfârșit. Între timp, temerile privind cumpărarea de obiecte contrafăcute în China au scăzut, acesta fiind un alt motiv bun pentru consumatorii chinezi să cumpere lux în afara țării lor.

Brandurile de lux la nivel mondial sunt într-o situație de criză, deoarece prea multe dintre ele încă nu au avut succes în China, iar câteva au înregistrat vânzări slabe și nu s-au putut conecta cu clienții chinezi.

Este o rețetă pentru dezastru care începe atunci când mărcile subestimează consumatorii chinezi în toate punctele de intrare. Prea mulți manageri consideră încă China drept o economie în curs de dezvoltare, cu consumatori disperați să înfunde orice marcă occidentală pe care o găsesc. Dar realitatea este mult diferită. Dacă o companie nu reușește să spună povestea mărcii sale consumatorilor chinezi într-un mod relevant, consumatorilor nu le va păsa, nu vor acorda atenție și cu siguranță nu vor cumpăra.

China are în prezent cel mai tânăr și cel mai digital consumator de lux din lume. Când vine vorba de China, brandurile de lux trebuie să se gândească mai holistic, combinând perfect strategia, poziționarea și povestea lor în toate experiențele de marcă digitale și fizice și prin cele mai relevante produse. Consumatorii chinezi sunt siguri că vor schimba pentru totdeauna piața de lux. Dar apariția recentă a mărcilor de lux chinezești în mai multe categorii, de la mașini până la vin, va pune și mai multă presiune asupra mărcilor occidentale.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Anda Adam a fost cerută în căsătorie

Anda Adam nu e încă divorțată, dar a fost cerută în căsătorie de iubitul misterios! Vedeta nu-și ține inelul de logodnă pe deget: ”E prea scump”.

Acest ceas uimitor A. Lange & Söhne este o creație unică ce nu are preț

Cea mai excepțională expoziție de mașini clasice din lume, Concorso d'Eleganza Villa d'Este, urmează să revină în octombrie, după o pauză de un an din cauza pandemiei.

Alexandra Stan, prima reacție, după despărțirea de Emanuel Necatu

Alexandra Stan și Emanuel Necatu s-au despărțit, iar anunțul a fost făcut chiar de soțul artistei care a postat un mesaj pe Instagram.

Șase tendințe remarcabile din Săptămâna Modei din New York

Săptămâna modei din New York a fost dominată de spectacole de modă desfășurate la interior dar și în exterior, petreceri și acele plimbări lungi în stilul străzii.

SpaceX | S-a scris istorie în turismul spațial

SpaceX, titanul tehnologic, a lansat miercuri primul zbor spațial complet civil de la Kennedy Space Center din Cape Canaveral, Florida. Misiunea, numită Inspiration4, a început fără probleme, întrucât o rachetă reutilizabilă Falcon 9 a fost lansată în spațiu cu un echipaj formată din patru membri.

ecommerce-ul din China va depăși 3,3 trilioane de dolari în 2025

În ciuda numărului scăzut de vânzări cu amănuntul în online în iulie, perspectivele de creștere pe termen lung pentru cumpărăturile online din China rămân puternice, a declarat Global Data.

Părul cenușiu este o tendință de coafură și un clasic al viitorului

Nu numai pe pistele și covoarele roșii femeile cu părul grizonat strălucesc. Părul cenușiu - natural sau colorat - este dorit din ce în ce mai des. Tendința se datorează, de asemenea, noilor produse de îngrijire și colorare, care fac atât de fascinat părul argintiu.

Televizorul 8K ce acoperă întregul perete și costă 1,7 milioane de dolari

De ce să aveți un televizor de perete dacă nu ocupă întregul perete? Aceasta pare a fi întrebarea la care producătorul LG răspunde atunci când prezintă cele mai noi televizoare LED.

Saint Laurent a revenit la calendarul Săptămânii modei din Paris

Casa de modă franceză revine la calendarul final din Paris, pentru primăvara anului 2022, cu un spectacol programat pe 28 septembrie la ora 20.00.

Alexandra Stan a divorțat după 5 luni de căsătorie

Alexandra Stan și Emanuel Necatu se pare că s-au despărțit după 5 luni de la nuntă. Aparent, bărbatul a șters deja toate pozele cu ei doi.

Cel mai recent ceas Hublot conține cristale de aur crescute în laborator

Departamentul de metalurgie al ceasornicarului a reușit să recreeze cea mai rară formă de aur cunoscută de om.

Kendall Jenner și Zoë Kravitz, act de curaj la MET GALA. Apariții epice pe covorul roșu!

Lenjeria intimă vizibilă pe sub o rochie transparentă este noua tendință a vedetelor. Iar Kendall Jenner și Zoë Kravitz au adoptat-o la Gala Met 2021.

Mii de obiecte care i-au aparținut lui Karl Lagerfeld se îndreaptă către licitație

Marele Karl Lagerfeld a fost nu numai unul dintre cele mai uiitore talente ale secolului al XX-lea, ci a fost, de asemenea, un colecționar nesățios. Creatorul de modă, care s-a stins din viață în 2019, a adunat o serie de piese unice de-a lungul vieții sale, iar multe dintre acestea vor intra în curând sub ciocanul de la Sotheby's.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
New York vrea să interzică vânzarea de mașini diesel și pe benzină după 2035

New York face o mare schimbare în sectorul transporturilor, în încercarea de a reduce poluarea climatică.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kim Kardashian și criptomonedele: autoritățile de reglementare financiară sunt îngrijorate

Autoritățile de reglementare din Londra sunt îngrijorate din cauza oamenilor care folosesc criptomonede online. Lista o include și Kim Kardashian, magnat de frumusețe și modă și influențator extraordinar.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Bulgari, mutare importantă pe piața din India

Brandul italian de lux a lansat o mangalsutra, care a intrat pe piața de nunți.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Cum a reușit Marie Kondo să construiască un imperiu de 8 milioane de dolari făcând curățenie

Marie Kondo a declanșat o revoluție în toată lumea, învățându-i pe oameni să se înconjoare cu obiecte care aduc doar „bucurie”. Dar câtă bucurie îi îngroașă contul ei bancar?

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Cum se împacă luxul cu Amazon

Consumatorii generoși și-au manifestat interesul în achiziționarea de bunuri pe internet și, ca rezultat, multe mărci au adoptat comerțul electronic ca parte a strategiei lor de vânzare cu amănuntul. Acest nou mediu le ajută să se angajeze mai mult cu clienții și să distribuie în mod eficient produse de ultimă generație.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted ECONOMIC