Când vine vorba de împachetarea cadourilor, există două feluri de oameni: cei care își rezervă un weekend întreg (sau două) pentru măsurarea, tăierea, legarea panglicilor și plierea celor mai ascuțite pliuri imaginabile; și cei care se panichează în mod inevitabil în ultimul moment să găsească hârtie - orice fel de hârtie - pentru a-și împacheta cadourile. Oricine se identifică cu primul fel de oameni ar trebui să fie mândru, deoarece acest tip de îngrijire și precizie de ambalare de cadouri se presupune că dă rezultate. Dar, potrivit unui studiu recent publicat în Journal of Consumer Psychology, cel mai la modă fel de a ambala cadourile – este cel neglijent - care ajunge adesea să obțină cea mai mare apreciere de la destinatar.

Din perspectiva unui om care face parte din categoria celor care vor ca totul să fie perfect, această știre te va face ori să fii foarte supărat – ori să fii ușurat - dar în orice caz, din punctul de vedere al celui pentru care e cadoul, probabil că fenomenul împachetării neglijente explică multe. De ce faptul că primești cadouri împachetate poate în ziare vechi și legate cu sfoară de bucătărie ajung să fie preferatele tale? Există un răspuns la asta. Sigur, poate pentru că adori persoana care le dăruiește (bunica cea care reciclează constant hârtii colorate din deceniul trecut). Dar există și un răspuns psihologic serioas în acest sens, iar acesta este că felul în care e împachetat cadoul are legătură cu așteptările noastre.

Cercetătorii de la Universitatea din Nevada au folosit „teoria neconfirmării așteptărilor” pentru a demonstra ipoteza conform căreia – cu cât un cadou este mai îngrijit sau mai elaborat împachetat, cu atât sunt mai mari așteptările destinatarului și invers cu cadourile împachetate neglijent Atunci când așteptările noastre pentru ceea ce este în interior sunt mărite artificial, grație unui ambalaj impresionant, este mai dificil și pentru cado să ajungă să îndeplinească standardele noastre. Cu toate acestea, dacă deschidem un cadou împachetat extrem de neglijent, ceea ce este în interior este mai probabil să depășească așteptările noastre. Contraintuitiv, avem mai multe șanse să îl iubim - nu în ciuda ambalajului său, ci chiar din cauza lui. Interesant este că studiul a descoperit, de asemenea, că, cu cât relația dintre cei care-și dăruiesc cadouri este mai strânsă, cu atât aceste rezultate sunt mai mari. Cu alte cuvinte, cu cât prietenia este mai strânsă, cu atât este mai probabil să fii dezamăgit de un cadou frumos împachetat (sau mai încântat de unul care arată ca și când ar fi fost lovit de toți pereții).
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Casa de bijuterii Jacob & Co. a dezvăluit un conac în valoare de 150 de milioane de dolari în Dubai, marcând astfel prima sa incursiune majoră în domeniul imobiliar și una dintre cele mai scumpe proprietăți rezidențiale din Orientul Mijlociu.
Van Cleef & Arpels a inaugurat unul dintre cele mai ambițioase proiecte culturale ale sale – Timeless Art Deco with Van Cleef & Arpels High Jewelry, o expoziție deschisă între 27 septembrie 2025 și 18 ianuarie 2026 la Tokyo Metropolitan Teien Art Museum.
Începând cu 26 septembrie 2025, Louis Vuitton dezvăluie o expoziție unică la Paris, care va revedea rolul său cheie în ascensiunea mișcării Art Deco.
Casa își celebrează moștenirea la US Open cu o colecție excepțională de bijuterii.
Prada pune în valoare bijuteriile fine cu o colecție în care culoarea devine limbaj și subversiune.
Lucrări de Picasso sau Salvador Dali vor putea fi admirate în cadrul unui vernisaj găzduit de Sala Unirii din alba Iulia.