Turismul este cel mai lovit sector. Dar experții sunt de părere însă că turismul îşi va reveni la un moment dat, aşa cum a reuşit să se refacă şi după crizele din trecut. „Oamenii nu s-au schimbat, vor să meargă în continuare să viziteze diferite locuri, dar vor fi cu siguranţă mult mai precauţi în ceea ce fac. Vor avea nevoie nu doar să fie convinşi că este sigur să călătorească, dar vor trebui să vadă schimbări fizice reale care să le ofere certitudinea că este sigur să călătorească”, a declarat Adam Blake, profesor de economie şi şef de cercetare al Departamentului de Turism şi Ospitalitate la Universitatea Bournemouth din Marea Britanie.
Deocamdată, nu ştim când sau cum va trece pandemia. Dar, odată ce criza din sectorul public de sănătate se va ameliora, turiştii vor trebui, de asemenea, să vadă scăderi ale preţurilor pentru a-i determina să se mişte din nou, mai spun experţii din turism.
Potrivit specialiştilor, dacă există o singură lecţie pe care toată lumea trebuie să o înveţe în urma pandemiei de coronavirus, aceasta este importanţa igienei personale şi publice. Industria turismului va ţine cont cu siguranţă de această lecţie ceea ce va însemna o curăţenie mai profundă programată în mod regulat a aeronavelor şi a camerelor de hotel şi poate chiar câteva noi reguli pentru lucrătorii al căror loc de muncă presupune contact direct cu turiştii. De asemenea, experţii din domeniu consideră că ar fi cu adevărat extraordinar dacă curăţarea profundă a sistemelor de transport public ar deveni normală.
„Toată lumea, indiferent că este vorba despre croazieră sau hoteluri, va trebui să schimbe modul în care monitorizează şi curăţă mediul cu care turiştii interacţionează”, a spus Christopher Anderson, profesor de afaceri la Cornell University's Hotel School din Ithaca, New York.
Specialiştii estimează că aventurile în aer liber vor fi la mare căutare odată ce pandemia de coronavorus va lua sfârşit. După o perioadă lungă de timp petrecută în casă, turiştii îşi vor dori să iasă cât mai mult la aer curat. În plus, vacanţele şi călătoriile vor căpăta o semnificaţie mai mare, conform experţilor din industrie care consideră că această pauză ne va face să apreciem mai mult tot ce este în jurul nostru.
Specialiştii din turism se aşteaptă, totodată, la o creştere a numărului de excursii cu maşina, aşa numitele road trips. Fie din cauza unei reticenţe de a intra în contact cu un număr mare de oameni, fie din dorinţa de a descoperii cât mai multe locuri, turiştii se vor îndrepta, cel mai probabil către acest gen de vacanţe.
Odată ce industria va reuşi să-şi revigoreze motoarele în direcţia recuperării, croazierele vor fi foarte ieftine, dar acest lucru s-ar putea să nu conteze pentru turiştii noi, după estimările experţilor din industrie.
Specialiştii consideră că tarifele camerelor de hotel vor scădea mai mult înainte de a ajunge la nivelul de dinaintea crizei. Tarifele hoteliere din SUA au scăzut cu 30% în săptămâna 21 martie, potrivit Freitag, iar „tarifele vor mai scădea cu siguranţă înainte de a reveni”.
Istoric, în perioade cu o mare incertitudine, cum a fost 2001, după atacurile din 11 septembrie sau după sfârşitul recesiunii din 2009, a durat de două ori mai mult până la revenirea tarifelor de cazare decât ca acestea să atingă cel mai scăzut punct. Turiştii se pot simţi mai în siguranţă în hoteluri decât în proprietăţi închiriate atunci când vor pleca în vacanţă. Totodată, conform specialiştilor, turiştii se vor orienta către bilete de avion mai ieftine şi avioane mai goale. Oamenii se vor simţi mai confortabili să călătorească dacă avioanele sunt mai puţin pline, consideră specialiștii.
În opinia experţilor, călătoriile în interes de afaceri sunt cele care pot stimula redresarea companiilor aeriene.
Andrei Sebastian Flicea, cunoscut sub numele de Flick Domnul Rimă, și soția sa, Denisa, și-au botezat duminică, fetița, pe nume Eva-Maria. Fericitul eveniment s-a desfășurat într-un loc deosebit de special pentru Flick.
Hainele de lux ale Victoriei Beckham au ajuns să fie vândute pe site-urile de specialitate cu reduceri de până la 70%, după ce afacerile starului american au înregistrat datorii de aproape 53,9 milioane de lire sterline.
Louis Vuitton știe să organizeze o petrecere. Brandul celebrează 200 de ani de la înființare, aducând un omagiu omului care a început totul. Un element crucial al reperului este reflecția lui Louis Vuitton asupra singurului obiect care i-a catapultat cariera: cufărul.
TAG Heuer și Porsche împărtășesc o lungă istorie de prietenie și colaborare de-a lungul mai multor decenii. Cu toate acestea, cele două mărci emblematice s-au unit în mod oficial pentru a forma un parteneriat strategic în 2019, când Porsche a intrat în campionatul de curse de Formula E cu TAG Heuer ca partener pentru titlu și cronometrare.
Anamaria Prodan e mai fericită ca oricând. După despărțirea de Laurențiu Reghecampf, impresara s-a refugiat în brațele unui medic arab și așteaptă să se încheie procesul de divorț ca să-și oficializeze noua relație.
Georgina Rodriguez, iubita lui Cristiano Ronaldo, s-a fotografiat într-o ținută de peste 1 milion de euro, la plimbare pe străzile din Spania.
Alexandra Stan a ajuns direct la perfuzii după vacanța din Mykonos, Grecia. Solista face ozonoterapie, procedură ce are drept scop creșterea nivelului de oxigen din corp.
Dorian Popa refuză vacanțele, cântărețul susținând că nu a mai călătorit de cinci ani, încă de dinaintea pandemiei de Covid.
Ramona Olaru e mai fericită ca oricând. Relația ei cu Cătălin Cazacu a trecut la următorul nivel. Asistenta tv a fost cerută de soție la malul mării și a spus un hotărât "da".
Lora, ca și alți artiști din România, a fost nevoită să cânte mai puțin din cauza pandemiei de Covid-19. Din acest motiv, cântăreața și-a îndreptat atenția spre domeniul afacerilor.
Împrumutate din lumea cosplay-urilor, genele manga estompează linia dintre ficțiune și realitate și panichează comunitatea de frumusețe TikTok.
Larisa Iordache iubește din nou. Sportiva a făcut primele declarații despre partenerul de viață care a cucerit-o.
Mai sunt doar câteva zile până la Summer Well
Sistemul solar al RV oferă posibilitatea de a trăi în afara rețelei pe termen nelimitat.
Brandul de modă de lux Balenciaga a revenit în centrul atenției cu încă o pereche de pantofi rupți care se vând cu 550 de dolari.
Ixoost caută inspirație către unul dintre giganții producției auto germane. Compania italiană de echipament audio a colaborat cu Mercedes-AMG pentru a produce o nouă boxă care se bazează pe designul mașinii sport GT a producătorului auto.
Un scurt ghid pentru a continua să porți bijuteriile tale preferate în această vară, fără să-ți asumi niciun risc.
Cel mai simplu și mai sigur mod de a face vacanța de vis este să optezi pentru o locație de vis în Marea Mediterană! Într-o croazieră de lux, aceste priveliști sunt deosebit de plăcute, cu un martini într-o mână și cel mai incredibil apus de soare în fața ta.