Cum va arăta viitorul Tiffany & Co?

Trecută definitiv sub aripa LVMH la începutul anului, casa începe să-și contureze metamorfozarea pe rețelele sale sociale. Între repoziționare, noi ambasadori și produse, la ce ne putem aștepta de la această repornire?

Fondată în 1837, Tiffany & Co este acum una dintre cele 75 de case care alcătuiesc impresionantul portofoliu al unuia dintre cele mai puternice grupuri de lux din lume, LVMH. Pentru a înțelege mai bine schimbările profunde ale mărcii din New York, trebuie aruncată o privire în urmă la schimbarea incredibilă suferită de Bulgari de la preluarea de către Bernard Arnault, în 2011. Un punct de cotitură radical care a schimbat fata casei cu o viteză remarcabilă pe axele sale esențiale. Transformarea Tiffany a început cu numirea lui Anthony Ledru în funcția de director general și Alexandre Arnault ca director executiv.

Beyonce și Jay-Z sunt noii ambasadori Tiffany 

Drept dovadă, contul Instagram al casei cu 12,4 milioane de adepți, reproiectat pentru a evidenția anumite produse din colecție. Fără a uita de campania puternică realizată recent pe străzile din New York și Los Angeles. Dacă rămâne dificil de prezis cum vor arăta următoarele colecții de bijuterii fine, casa a permis curioșilor să arunce o scurtă privire asupra viitoarelor sale bijuterii, cu ajutorul actriței Anya Taylor-Joy. Colecția de bijuterii fine va fi disponibilă anul viitor în Franța. Un know-how în acest domeniu cu atenție stăpânit de grup ar trebui să accelereze creșterea, să inoveze și Tiffany să rămână cel mai brand de bijuterii din lume.

Viziune nouă

Nu mai rămâne decât să mai așteptăm câteva luni înainte de a descoperi panorama completă a acestei reporniri, precum și viitoarea campanie publicitară cu noii ambasadori ai casei, Beyoncé și Jay-Z. Dar, mai presus de toate, facelift-ul boutique-ului de pe 5th Avenue din New York, care va fi deschis în 2022, ar trebui să dea tonul următoarei identități vizuale a mărcii, punctată întotdeauna de inconfundabilul albastru al mărcii Tiffany. O serie de noi căi narative de explorat care au trezit cu precizie interesul lui Bernard Arnault: „Foarte puține mărci de talie mondială au atâta notorietate, cât și potențial foarte puternic. Asta m-a interesat. Tiffany are o istorie fascinantă și o legătură străveche cu Franța: a dobândit bijuteriile coroanei franceze în secolul al XIX-lea”. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Îngrijirea pielii | Aceste ingrediente nu trebuie amestecate niciodată

Știm cu toții că uleiul și apa nu se amestecă bine, dar știați că vitamina C nu se combină cu retinolul, deoarece acest lucru poate duce la dezastru?

Furmark | Ce trebuie să știți despre noua certificare pentru sectorul blănurilor

Blana este unul dintre cele mai controversate subiecte din lumea modei, iar Furmark își propune să schimbe percepția asupra acesteia. Multe case de modă proeminente de lux și alte mărci de modă durabile au evitat utilizarea blănii în produsele lor din cauza îngrijorărilor legate de bunăstarea animalelor și de efectul negativ al comerțului asupra vieții sălbatice.

Lansare Apple | Noile produse ale gigantului tech

Apple a dezvăluit, luni, noi procesoare, laptopuri și AirPods. Este al doilea eveniment Apple din această toamnă și înseamnă că are acum gadgeturi gata de livrare pentru a le așeza sub brad de Sărbători.

Un iaht pentru Hollywood. Trimaranul inspirat de fetele Bond are piscină infinită și dormitor situat pe două niveluri

Lumea a fost întotdeauna fascinată de James Bond de zeci de ani și, cu cel mai recent film „No time to Die”, care a ajuns în cinematografe, oamenii nu au mai avut altceva de discutat.

Centenar Chanel No. 5 | Chanel dezvăluie primul său calendar Advent

Cu ocazia centenarului parfumului său iconic, casa parizian[ dezvăluie un calendar Advent pentru prima dată în istoria sa. O piesă excepțională, într-o ediție limitată.

Creatoarea Maria Lucia Hohan, dată în judecată! Ce acuzații i se aduc

Scandalul dintre Maria Lucia Hohan și fostul ei angajat Nicolae Narcis Moroșeanu a ajuns în faţa instanţei. Bărbatul o acuză pe creatoarea de modă că a început să-l înjure, să-l terorizeze și să-l umilească public.

Bugatti Centodieci, de 9,6 milioane de dolari, este cu un pas mai aproape de producție

Unul dintre cele mai exclusiviste modele de Bugatti din toate timpurile este aproape gata să-și ocupe locul la linia de start.

Aceste iPhone 13 Pro personalizate sunt inspirate de ceasurile Rolex. Au un preț pe măsură!

Sunteți cu adevărat înstărit dacă aveți un Rolex de etalat, un supercar de condus și o carcasă super-exclusivă pentru cel mai nou iPhone 13 Pro Max.

Michael Kors x 007: colaborarea care aduce glamourul Bond în garderoba ta de călătorie

Odată cu mult așteptata premieră a noului film Bond „No Time to Die”, urmează acum o cooperare exclusivă cu Michael Kors. Parteneriatul „MMK x 007” se concentrează pe glamourul și aventura pe care o reprezintă atât firma Bond, cât și marca Michael Kors.

Tendințe de toamnă | Manichiura americană schimbă definiția manichiurii franțuzești

În Statele Unite, manichiura franțuzească este mai simplă, dar cu atât mai colorată.

Jennifer Gates, nuntă extravagantă la New York

Jennifer Gates, fiica cea mare a lui Bill Gates, în vârstă de 25 de ani, se pregătește să se căsătorească cu logodnicul ei, Nayel Nassar.

Licitații | Tabloul rar de Botticelli estimat la 40 de milioane de dolari

Pentru a satisface una dintre cele mai mari fantezii ale cunoscătorilor de artă, casa de licitații Sotheby’s este pregătită să vândă un portret din secolul al XV-lea al artistului renascentist - Sandro Botticelli la viitoarea sa vânzare Old Masters din New York. Intitulată „Omul durerilor” (aprox. 1500), se așteaptă ca piesa să aducă aproape 40 de milioane de dolari.

Apple anunță un deficit de telefoane iphone 13

Apple ar putea reduce numărul de iPhone-uri 13 pe care le va produce în acest an cu până la 10 milioane de unități din cauza lipsei de cipuri pe fondul unei crize la nivel mondial a lanțului de aprovizionare care a determinat Casa Albă să avertizeze că „vor exista lucruri pe care oamenii nu le pot obține” de Craciun.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile „vegane” sunt viitorul industriei automobilelor

O viață vegană și-a făcut loc în fiecare casă. La început, era limitată doar la alimente, dar în scurt timp a pătruns și în alte industrii. Moda nu este străină de elementele vegane. Mărci renumite precum Hermes, Gucci, Stella McCartney, Hugo Boss și alții au îmbrățișat acest curent.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Savage x Fenty își va deschide primele magazine fizice

Marca de lenjerie a Rihannei, Savage x Fenty, este disponibilă în prezent doar online. Cântăreața intenționează să deschidă magazine fizice în Statele Unite și Europa până în anul 2022.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mercedes-Maybach colaborează cu Virgil Abloh la un proiect care va redefini călătoriile de lux durabile

Mercedes-Benz a colaborat cu Virgil Abloh pentru a crea un concept unic numit Project Geländewagen. Creația de neratat împodobită în alb a prezentat o abordare interesantă a iconicului G-Wagen transformat într-o mașină de curse.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
S-a născut grupul Lanvin - cu noi investitori

Compania japoneză Itochu Corp și producătorul chinez de încălțăminte Stella International se numără printre noii parteneri. Noua entitate redenumită deține mărci precum Lanvin, Sergio Rossi, Wolford, St John Knits și Caruso.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Casa Dior are un nou director de parfumuri

Francis Kurkdjian tocmai a fost numit director pentru crearea parfumurilor pentru casa Christian Dior, cea mai provocatoare poziție din lume.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC