Până la începutul anului 2020, prognozatorii de tendințe au început să înțeleagă un val proaspăt de conținut din rețelele sociale care a dus la un nivel elaborat. Băile au fost stilizate la fel de mult ca o cameră, baia a fost accesorizată cu petale de flori, săpun artizanal și numeroase lumânări. Pe măsură ce pandemia s-a extins, astfel de băi generoase au devenit din ce în ce mai des documentate și, desigur, puse în scenă mai extravagant.
Agenția de prognoză a tendințelor WGSN a inventat un termen pentru astfel de afișări în iulie anul trecut. Denumită „bathscaping”, nebunia aduce un omagiu culturii băii, „cu produse și accesorii de autoîngrijire hiper-stilizate care transformă baia într-un spațiu de mirare, relaxare și evadare”, unde toate băile sunt demne și de Instagram.
Conform datelor furnizate de TikTok, conținutul pentru duș și baie este în tendințe în aplicație, strângând peste 2,2 miliarde de vizualizări anul acesta numai în SUA; Hashtag- uri precum #shower (1 miliard de vizualizări), #bath (426 milioane), #showerroutine (206 milioane) și #bathbomb (156 milioane) sunt deosebit de dese. Pe Pinterest, WGSN raportează căutările pentru „cada de baie adâncă” cresc cu 145% de la an la an. Iar pe motoarele de căutare mai larg, WGSN a găsit căutările pentru „rețete de ceai de baie” au crescut cu 60% în aceeași perioadă.
Practica nu este nouă, desigur. Printre culturile antice și popoarele indigene, a fost mult timp unul dintre cele mai sacre ritualuri de vindecare de pe pământ. Singurul lucru „nou” despre amenajarea băii este mediul prin care este partajat – și cui este pus la dispoziție.
Spre deosebire de ceea ce poate presupune cineva care nu face baie, „soaksperieces” de astăzi nu sunt chiar chestiuni de igienă. Acum, se mai pot face băi în scopul expres de curățenie corporală, dar acestea nu sunt „experiențe”. Sunt doar băi.
Pe TikTok, amenajarea băii ia adesea forma unor clipuri liniștitoare care evidențiază rutina zilnică a creatorului. Există confort în actul de a te scălda în cadă, dar există și confort în ceea ce este lumesc, mai ales atunci când este reprezentat atât de liniștit. De aceea, conform platformei, cele mai populare tendințe legate de scăldat au fost recenzii despre lucruri excepțional de obișnuite, cum ar fi spumant de baie, capete de duș și exfoliante.
Tom Cruise a primit un premiu onorific al Academiei Americane de Film în cadrul ceremoniei Governors Awards, duminică, 16 noiembrie, iar vedeta de cinema a ţinut un discurs emoţionant, scrie Variety.
Una dintre cele mai impunătoare și emblematice clădiri din Centrul Vechi al Capitalei, Hotelul Marmorosch, este pregătită de Crăciun, cu noi decorațiuni festive.
Corinthia Grand Hotel du Boulevard, aflat pe Bulevardul Regina Elisabeta, anunță deschiderea oficială a sezonului sărbătorilor de iarnă și aprinde primele lumini de Crăciun din București.
Simon Porte Jacquemus, fondatorul casei de modă Jacquemus, dezvăluie starul celei mai recente colecții ale sale – geanta Valérie.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Casa de modă Balmain anunță că designerul Antonin Tron devine director de creație al brandului. Tron este cunoscut în industria modei pentru labelul Atlein, pe care l-a fondat în 2016.
Mădălina Ghenea a transmis un mesaj prin care a clarificat motivele vizitei sale în România.
Apple colaborează cu casa de modă Issey Miyake pentru o husă fashionable de telefon – aceasta se numește iPhone Pocket și vine sub forma unei genți din material textil elastic, care poate găzdui pur și simplu telefonul, dar poate să se și extindă astfel încât să încapă în ea câteva obiecte esențiale.
Mădălina Ghenea are un nou partener bogat cu care nu ezită să se afișeze prin București.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.