Cum se împacă luxul cu Amazon

Consumatorii generoși și-au manifestat interesul în achiziționarea de bunuri pe internet și, ca rezultat, multe mărci au adoptat comerțul electronic ca parte a strategiei lor de vânzare cu amănuntul. Acest nou mediu le ajută să se angajeze mai mult cu clienții și să distribuie în mod eficient produse de ultimă generație.

Proiectarea unui site de cumpărături online este o provocare, motiv pentru care nu toate mărcile de lux doresc să-și înființeze propriul magazin online. Preferă să vândă prin piețe precum Net-A-Porter sau James Edition. Aceste locuri sunt deschise 24/7, fără frontiere geografice.

Când vorbim despre piețele online, este imposibil să ignorăm Amazon. Amazon domină literalmente comerțul electronic. Mai mulți factori contribuie la puterea sa în peisajul virtual. Oricine caută o oportunitate de afaceri poate începe să vândă pe Amazon. Cu toate acestea, prezintă un set de provocări, așa că mulți caută asistență sub forma consultanței.

Chiar dacă Amazon este forța dominantă în comerțul electronic, puterea tehnologică nu a convins prea multe mărci de lux să se alăture pieței sale online. Exemple de mărci de lux includ Gucci, Billy Reid și Movado. Pe vremuri, singurul loc pentru a găsi astfel de articole era în magazinele opulente din metropole. Amazon dispune de o secțiune de designer, unde mărcile pot crea buticuri online separate. 

Până acum, luxul a rămas neatins de Amazon. Chiar dacă gigantul are câteva mărci de lux la bord, nu le-a convins și pe cele prestigioase. Ar putea vânzarea pe Amazon să diminueze imaginea de lux a unui brand? Destul de posibil. Luxul este ceva care este în același timp exclusiv și rar. Este un articol greu de obținut, în general vorbind. Dar asta nu înseamnă că luxul nu poate fi exclusiv și disponibil pe scară largă. Brandurile de lux trebuie să înțeleagă că Amazon este o piață tranzacțională, unde produsul este mai important. Vânzările de lux online au crescut de la începutul pandemiei coronavirusului și ar fi păcat să nu profităm de această oportunitate.

Nu cu mult timp în urmă, Amazon a lansat Luxury Stores, un site destinat doar câtorva clienți Amazon Prime, pe bază de invitație. Magazinele de lux nu au făcut din corporație o amenințare credibilă pentru alte site-uri de comerț electronic axate pe lux, dar mai este timp. Orice vândut din magazinele de lux este autentic, deci nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la bunurile contrafăcute.

Luxul poate funcționa pe Amazon, dar este primordial să-l privim ca pe un atu, nu ca pe un inamic. Prin obiectivul mărcii de lux, prețul mai mic nu se aliniază exact la misiunea organizației. Cu toate acestea, detaliile mici nu contează. Ceea ce contează este că vânzarea pe Amazon are multe avantaje, cum ar fi costuri reduse de marketing, expansiune internațională și, cel mai important, mai multe vânzări. Impresionantele baze de clienți ale Amazon sunt greu de ignorat. 95 de milioane de persoane au calitatea de membru Amazon Prime doar în Statele Unite. Se pare că oamenilor le place să primească tratamentul Prime. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Îngrijirea pielii | Aceste ingrediente nu trebuie amestecate niciodată

Știm cu toții că uleiul și apa nu se amestecă bine, dar știați că vitamina C nu se combină cu retinolul, deoarece acest lucru poate duce la dezastru?

Furmark | Ce trebuie să știți despre noua certificare pentru sectorul blănurilor

Blana este unul dintre cele mai controversate subiecte din lumea modei, iar Furmark își propune să schimbe percepția asupra acesteia. Multe case de modă proeminente de lux și alte mărci de modă durabile au evitat utilizarea blănii în produsele lor din cauza îngrijorărilor legate de bunăstarea animalelor și de efectul negativ al comerțului asupra vieții sălbatice.

Lansare Apple | Noile produse ale gigantului tech

Apple a dezvăluit, luni, noi procesoare, laptopuri și AirPods. Este al doilea eveniment Apple din această toamnă și înseamnă că are acum gadgeturi gata de livrare pentru a le așeza sub brad de Sărbători.

Un iaht pentru Hollywood. Trimaranul inspirat de fetele Bond are piscină infinită și dormitor situat pe două niveluri

Lumea a fost întotdeauna fascinată de James Bond de zeci de ani și, cu cel mai recent film „No time to Die”, care a ajuns în cinematografe, oamenii nu au mai avut altceva de discutat.

Centenar Chanel No. 5 | Chanel dezvăluie primul său calendar Advent

Cu ocazia centenarului parfumului său iconic, casa parizian[ dezvăluie un calendar Advent pentru prima dată în istoria sa. O piesă excepțională, într-o ediție limitată.

Creatoarea Maria Lucia Hohan, dată în judecată! Ce acuzații i se aduc

Scandalul dintre Maria Lucia Hohan și fostul ei angajat Nicolae Narcis Moroșeanu a ajuns în faţa instanţei. Bărbatul o acuză pe creatoarea de modă că a început să-l înjure, să-l terorizeze și să-l umilească public.

Bugatti Centodieci, de 9,6 milioane de dolari, este cu un pas mai aproape de producție

Unul dintre cele mai exclusiviste modele de Bugatti din toate timpurile este aproape gata să-și ocupe locul la linia de start.

Aceste iPhone 13 Pro personalizate sunt inspirate de ceasurile Rolex. Au un preț pe măsură!

Sunteți cu adevărat înstărit dacă aveți un Rolex de etalat, un supercar de condus și o carcasă super-exclusivă pentru cel mai nou iPhone 13 Pro Max.

Michael Kors x 007: colaborarea care aduce glamourul Bond în garderoba ta de călătorie

Odată cu mult așteptata premieră a noului film Bond „No Time to Die”, urmează acum o cooperare exclusivă cu Michael Kors. Parteneriatul „MMK x 007” se concentrează pe glamourul și aventura pe care o reprezintă atât firma Bond, cât și marca Michael Kors.

Tendințe de toamnă | Manichiura americană schimbă definiția manichiurii franțuzești

În Statele Unite, manichiura franțuzească este mai simplă, dar cu atât mai colorată.

Jennifer Gates, nuntă extravagantă la New York

Jennifer Gates, fiica cea mare a lui Bill Gates, în vârstă de 25 de ani, se pregătește să se căsătorească cu logodnicul ei, Nayel Nassar.

Licitații | Tabloul rar de Botticelli estimat la 40 de milioane de dolari

Pentru a satisface una dintre cele mai mari fantezii ale cunoscătorilor de artă, casa de licitații Sotheby’s este pregătită să vândă un portret din secolul al XV-lea al artistului renascentist - Sandro Botticelli la viitoarea sa vânzare Old Masters din New York. Intitulată „Omul durerilor” (aprox. 1500), se așteaptă ca piesa să aducă aproape 40 de milioane de dolari.

Apple anunță un deficit de telefoane iphone 13

Apple ar putea reduce numărul de iPhone-uri 13 pe care le va produce în acest an cu până la 10 milioane de unități din cauza lipsei de cipuri pe fondul unei crize la nivel mondial a lanțului de aprovizionare care a determinat Casa Albă să avertizeze că „vor exista lucruri pe care oamenii nu le pot obține” de Craciun.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile „vegane” sunt viitorul industriei automobilelor

O viață vegană și-a făcut loc în fiecare casă. La început, era limitată doar la alimente, dar în scurt timp a pătruns și în alte industrii. Moda nu este străină de elementele vegane. Mărci renumite precum Hermes, Gucci, Stella McCartney, Hugo Boss și alții au îmbrățișat acest curent.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Savage x Fenty își va deschide primele magazine fizice

Marca de lenjerie a Rihannei, Savage x Fenty, este disponibilă în prezent doar online. Cântăreața intenționează să deschidă magazine fizice în Statele Unite și Europa până în anul 2022.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mercedes-Maybach colaborează cu Virgil Abloh la un proiect care va redefini călătoriile de lux durabile

Mercedes-Benz a colaborat cu Virgil Abloh pentru a crea un concept unic numit Project Geländewagen. Creația de neratat împodobită în alb a prezentat o abordare interesantă a iconicului G-Wagen transformat într-o mașină de curse.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
S-a născut grupul Lanvin - cu noi investitori

Compania japoneză Itochu Corp și producătorul chinez de încălțăminte Stella International se numără printre noii parteneri. Noua entitate redenumită deține mărci precum Lanvin, Sergio Rossi, Wolford, St John Knits și Caruso.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Casa Dior are un nou director de parfumuri

Francis Kurkdjian tocmai a fost numit director pentru crearea parfumurilor pentru casa Christian Dior, cea mai provocatoare poziție din lume.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC