Acum câteva luni, dezbaterea a făcut furori pe TikTok. Tânăra generație proclamă că asimetria părului, o opțiune prețuită de milenii, s-a încheiat. Mai rău, ar fi depășit. Pentru cei mai tineri, doar cărarea pe mijloc ne scoate în evidență. Am văzut-o deja pe Instagram, la Bella Hadid sau Hailey Bieber. Totuși, pe podiumuri, case celebre precum Dior sau Chanel propun stilizarea cărării de păr.
Dar cărarea pe mijloc nu este potrivită pentru toate femeile. „Trebuie să ai o față foarte simetrică. Și de aceea este perfect pentru tânăra generație care își lucrează aspectul până la cel mai mic detaliu. Cu o despărțitură pe mijloc, trebuie să ai sprâncenele perfect definite, de exemplu... Pentru că dacă dă caracter, scoate în evidență și defectele prin intensificarea trăsăturilor”, avertizează un expert citat de Madame Figaro.
Și tocmai acest ultim detaliu îi dă puteri sporite cărării laterale: are bunul gust de a se potrivi tuturor formelor feței. Vă permite să rupeți unghiuri, să reduceți asimetria, cum ar fi un ochi mai închis sau un nas ușor marcat.
Se remarcă și o revenire a cărării în zig-zag, emblematică a anilor 1990. Văzută la show- ul Coperni de primăvară-vară 2021, este purtată astăzi mult mai puțin marcat.
Alternativa? Banda bijuterie adoptată pe covorul rosu de personalitati precum Charlize Theron și Lucy Boynton. Dar și la ultima prezentare de modă Croisière Dior în variantă cu mărgele. Suficient pentru a îmbrăca această parte a craniului și a face din ea obiectul tuturor atenției. De atunci, pe mijloc sau în lateral, nu contează, cărarea e la modă.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.