Cum s-a folosit familia kardashian de influența rețelelor sociale pentru a crea imperii de succes

Femeile din familia Kardashian au acumulat împreună 1,2 miliarde de urmăritori pe Instagram, o cifră uriașă care le-a ajutat să construiască imperii de afaceri de succes.

În ultimele două decenii, membrele clanului Kardashain au strâns un număr masiv de urmăritori pe rețelele de socializare. Se pare că numărul lor devine chiar mai mare decât populația majorității țărilor. De exemplu, populația Marocului este de aproximativ 40 de milioane, puțin mai mică decât numărul de urmăritori pe care Kris Jenner îi are pe pe Instagram. Ea guvernează nu numai viața și cariera fiicelor sale, ci este o senzație cu 45,6 milioane de urmăritori. 

Dar contul său este cel mai mic din clanul Kardashian Jenner. Cea mai mare soră Kardashian, Kourtney, o trimite pe mama sa pe locul 6, cu 161 de milioane de urmăritori. Urmează cea mai capricioasă dintre toate, Khloe Kardashian, care a slăbit uluitor și care deține o marcă de denim.

Cu o avere estimată de 50 de milioane de dolari și 217 milioane de urmăritori, practic este la egalitate cu sora sa, supermodelul Kendall Jenner, în aproape toate privințele.

Kendall se mândrește, de asemenea, cu 216 milioane de urmăritori pe Instagram și cu o avere estimată la 45 de milioane de dolari, datorită mărcii sale de tequila 818 Tequila, care a fost numită oficial noul brand de băuturi spirtoase numărul unu introdus în 2021. În șapte luni de la lansare, 818 a livrat până în prezent peste 1,5 milioane de sticle de tequila și crește rapid, potrivit DailyMail.

Kim Kardashian ocupă locul doi cu 282 de milioane de urmăritori, iar Kylie Jenner își depășește surorile cu 306 milioane de urmăritori pe Instagram. Cu acest tip de influencer, Kylie Jenner a devenit prima femeie care a ajuns la 300 de milioane de urmăritori pe Instagram. Pentru a înțelege mai bine imensitatea acestui număr, aș dori să adaug că în lume există doar trei țări cu o populație mai mare de 300 de milioane - China, India și Statele Unite.

Influența Instagram este atât de profundă; nu mai este doar o urmărire a fanilor, ci un aspect care influențează profund și contribuie la valoarea lor netă, la afaceri și la viața lor în general. Kendall Jenner câștigă 1,05 milioane de dolari per postare pe Instagram, în timp ce Kim și Kylie câștigă 1,41 milioane de dolari și, respectiv, 1,49 milioane de dolari. Kim K, care conduce afaceri solide și de succes, precum Skims, KKW Beauty și KKW Fragrance, a dezvăluit că emisiunea „Keeping up with the Kardashians nu a fost sursa ei principală de venit.

Ea a câștigat, de fapt, mai mult din postările ei plătite de pe Instagram decât dintr-un sezon întreg al show-ului. Vedeta a recunoscut că motivele pentru a continua să-și filmeze viața în reality show-ul depășesc banii. Prezența solidă a familiei Kardashian pe Instagram se traduce prin vânzări vertiginoase în afacerile lor.

Cu doar 9 luni în urmă, potrivit New York Times, compania de îmbrăcăminte a lui Kim, Skims, a fost evaluată la 1,6 miliarde de dolari. Skims a ajuns acum la o valoare de 3,2 miliarde de dolari, după ce a strâns 240 de milioane de dolari în ultima sa rundă de finanțare. 

Pe de altă parte, Kylie Jenner a purtat ferm coroana de regină a Snapchat, care s-a schimbat în regina Instagram de-a lungul anilor. În ciuda faptului că și-a păstrat un profil scăzut pe rețelele de socializare în ultimele luni, mogulul frumuseții este în prezent al treilea cel mai urmărit cont de pe aplicație, după contul oficial de Instagram și cel la luiCristiano Ronaldo. 





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

hourglass_full 13 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

hourglass_full 20 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted PEOPLE