Fără vreun preambul, cu o zi înainte de startul Milano Fashion Week, prima colecție a lui Demna Gvasalia în calitate de director de creație pentru casa de modă Gucci a apărut în avanpremieră pe contul de Instagram Gucci și pe site-ul oficial al brandului.
Colecția se prezintă sub forma a 38 de look-uri, fiecare reprezentând un arhetip. Intitulată „La Famiglia”, aceasta a fost surprinsă de fotografa Catherine Opie printr-o serie de portrete. Așa- numita „familie” Gucci constă în ținute care păstrează identitatea Gucci (eleganță italiană îmbinată cu maximalism), dar care afișează totodată spiritul lui Demna, care, de altfel, a fost numit în funcția de director de creație pentru a aduce un suflu nou brandului. „Direttore” și „Gallerista” sunt ținute sobre, sofisticate, care au la bază clasicul costum masculin negru. „La Drama Queen”, „La Principessa”, „Prima Donna”, „La Diva” și „It-Girl” includ pene marabou în ținute pline de dramatism și glamour. „Narcisista”, „Androgino”, „Partyboy”, „Ragazzo” și „Bastardo” conturează estetica provocatoare pentru care Demna este cunoscut în industrie. Starul colecției este un cufăr gigantic – portretul său este intitulat „L’Archetipo” – amintind că Gucci a început ca producător de genți de voiaj de lux înainte ca fondatorul, Guccio Gucci, să se aventureze în modă.
O altă mișcare clasică Demna este faptul că această colecție este de fapt o capsulă în ediție limitată, care va putea fi achiziționată numai din zece magazine din lume și numai între 25 septembrie și 12 octombrie. La Balenciaga, unde și-a petrecut ultimul deceniu ca director de creație, Demna se folosea adesea de tactici de marketing precum drop culture pentru a crea hype în jurul creațiilor sale, iar această strategie se pare că va fi folosită și la Gucci.
Colecția de debut a lui Demna pentru Gucci va fi disponibilă în următoarele magazine: Beijing SKP, Beverly Hills Rodeo Drive, London New Bond Street, Milan Monte Napoleone, Paris Montaigne, Seoul Cheongdam, Shanghai Plaza 66, Singapore Marina Bay Sands, Tokyo Aoyama și Wooster New York.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.