Bernard Arnault a urcat pe locul trei în topul celor mai bogați pământeni, averea sa fiind estimată în prezent la 171 miliarde de dolari, sau cu 95 de miliarde de dolari mai mult decât în urmă cu un an, rezultat al creșterii cu 107% a prețului acțiunilor grupului de lux pe care-l deține. Se pare că acționarii au pariat că veniturile și profiturile vor reveni.
LVMH a înregistrat venituri de 16,7 miliarde de dolari în primul trimestru din 2021, cu o treime mai mult decât în perioada similară din 2020. Diviziile de ceasuri, bijuterii, îmbrăcăminte și marochinărie au contribuit substanțial la această creștere care, potrivit analiștilor Citigroup, va continua, impulsionată de vânzările din SUA și China.
În vârstă de 73 de ani, Bernard Arnault deține un pachet de 47% din acțiunile LVMH, compania-mamă a unora dintre cele mai prestigioase branduri de lux din lume, în portofoliul căreia se află case de modă precum Louis Vuitton, Givenchy, Fendi, Donna Karan, Kenzo, Loewe sau Marc Jacobs, producătorii de ceasuri Hublot, TAG Heuer și Zenith, bijuteriile Bvlgari și Chaumet și șampaniile Dom Pérignon, Veuve Cliquot, Moët & Chandon și Krug.
LVMH s-a prăbușit cu 25% la aproximativ 343 dolari pe acțiune în doar două săptămâni, la începutul lunii martie 2020, pe fondul pieței induse de Covid, înainte de a reveni constant. În aprilie 2020, compania a anunțat unii angajați că își va reduce programul de lucru și îi va plasa în programul de asistență pentru ocuparea forței de muncă al guvernului francez”. Până în iunie, acțiunea își recuperase toate pierderile. În noiembrie, acțiunile au urcat la 589 dolari, cu 13% mai mult decât maximele atinse înainte de pandemia de Covid.
În ianuarie 2021, LVMH a obținut o mare victorie când compania a încheiat în cele din urmă achiziția mult așteptată a mărcii de bijuterii Tiffany & Co. În contextul pandemiei, LVMH a căutat să „amâne” achiziția în septembrie anul trecut. Tiffany & Co a dat în judecată LVMH ca răspuns, ceea ce a dus la o contra-plângere din partea LVMH, dar cele două companii au fost de acord cu un preț ușor mai mic în octombrie, evaluând Tiffany & Co la 15,8 miliarde de dolari.
O lună mai târziu, în februarie, LVMH a încheiat un parteneriat cu Jay-Z, cumpărând 50% din marca de șampanie a rapperului - Armand de Brignac pentru aproximativ 300 de milioane de dolari. LVMH a fost puternic lovit de închiderile magazinelor de pe piețele cheie, cum ar fi China și Europa, la începutul anului 2020, dar activitatea s-a intensificat în a doua jumătate a anului. De data aceasta, brandurile fashion deținute de LVMH au anunțat creșteri de două cifre ale vânzărilor.
Arnault este însă departe de a fi omul care să stea să numere banii pe care îi câștigă de la LVMH. Business-ul său de familie, Financière Agache, este partener cu LVMH în firma de investiții L Catterton, care s-a aflat în ultima perioadă într-o frenezie a achizițiilor: în ianuarie, a cumpărat, cu 3,4 miliarde de dolari, 70% din producătorul german de sandale Birkenstock; apoi, a investit 250 de milioane de dolari în Jio Platforms, o companie de tehnologie din India (și a patra firmă din această țară din punct de vedere al capitalizării). Cel mai surprinzător demers a fost însă achiziția, în mai 2020, de acțiuni în valoare de 400 de milioane de dolari la operatorul de croaziere Norwegian Cruise Line – această investiție a fost deja recuperată după ce norvegienii și-au răscumpărat luna trecută acțiunile, pentru un miliard de dolari.
În 2020, L Catterton a investit peste 2,3 miliarde de dolari în 20 de companii și are un profit operațional de 4 miliarde de dolari din 12 investiții din care s-a retras parțial sau total. Nu în ultimul rând, tot în februarie, Bernard Arnault a decis că vrea o felie din cel mai recent trend care ia cu asalt piețele financiare, lansându-și propria companie „blank check” (sau SPAC – Special Purpose Aquisition Company – entități fără un obiect de activitate bine definit, care fac achiziții cu destinație specială), în parteneriat cu fondul de investiții francez Tikehau Capital. Denumit Pegasus Europe, SPAC-ul lui Bernard Arnault va fi listat la bursa din Amsterdam.
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.