Bernard Arnault a urcat pe locul trei în topul celor mai bogați pământeni, averea sa fiind estimată în prezent la 171 miliarde de dolari, sau cu 95 de miliarde de dolari mai mult decât în urmă cu un an, rezultat al creșterii cu 107% a prețului acțiunilor grupului de lux pe care-l deține. Se pare că acționarii au pariat că veniturile și profiturile vor reveni.
LVMH a înregistrat venituri de 16,7 miliarde de dolari în primul trimestru din 2021, cu o treime mai mult decât în perioada similară din 2020. Diviziile de ceasuri, bijuterii, îmbrăcăminte și marochinărie au contribuit substanțial la această creștere care, potrivit analiștilor Citigroup, va continua, impulsionată de vânzările din SUA și China.
În vârstă de 73 de ani, Bernard Arnault deține un pachet de 47% din acțiunile LVMH, compania-mamă a unora dintre cele mai prestigioase branduri de lux din lume, în portofoliul căreia se află case de modă precum Louis Vuitton, Givenchy, Fendi, Donna Karan, Kenzo, Loewe sau Marc Jacobs, producătorii de ceasuri Hublot, TAG Heuer și Zenith, bijuteriile Bvlgari și Chaumet și șampaniile Dom Pérignon, Veuve Cliquot, Moët & Chandon și Krug.
LVMH s-a prăbușit cu 25% la aproximativ 343 dolari pe acțiune în doar două săptămâni, la începutul lunii martie 2020, pe fondul pieței induse de Covid, înainte de a reveni constant. În aprilie 2020, compania a anunțat unii angajați că își va reduce programul de lucru și îi va plasa în programul de asistență pentru ocuparea forței de muncă al guvernului francez”. Până în iunie, acțiunea își recuperase toate pierderile. În noiembrie, acțiunile au urcat la 589 dolari, cu 13% mai mult decât maximele atinse înainte de pandemia de Covid.
În ianuarie 2021, LVMH a obținut o mare victorie când compania a încheiat în cele din urmă achiziția mult așteptată a mărcii de bijuterii Tiffany & Co. În contextul pandemiei, LVMH a căutat să „amâne” achiziția în septembrie anul trecut. Tiffany & Co a dat în judecată LVMH ca răspuns, ceea ce a dus la o contra-plângere din partea LVMH, dar cele două companii au fost de acord cu un preț ușor mai mic în octombrie, evaluând Tiffany & Co la 15,8 miliarde de dolari.
O lună mai târziu, în februarie, LVMH a încheiat un parteneriat cu Jay-Z, cumpărând 50% din marca de șampanie a rapperului - Armand de Brignac pentru aproximativ 300 de milioane de dolari. LVMH a fost puternic lovit de închiderile magazinelor de pe piețele cheie, cum ar fi China și Europa, la începutul anului 2020, dar activitatea s-a intensificat în a doua jumătate a anului. De data aceasta, brandurile fashion deținute de LVMH au anunțat creșteri de două cifre ale vânzărilor.
Arnault este însă departe de a fi omul care să stea să numere banii pe care îi câștigă de la LVMH. Business-ul său de familie, Financière Agache, este partener cu LVMH în firma de investiții L Catterton, care s-a aflat în ultima perioadă într-o frenezie a achizițiilor: în ianuarie, a cumpărat, cu 3,4 miliarde de dolari, 70% din producătorul german de sandale Birkenstock; apoi, a investit 250 de milioane de dolari în Jio Platforms, o companie de tehnologie din India (și a patra firmă din această țară din punct de vedere al capitalizării). Cel mai surprinzător demers a fost însă achiziția, în mai 2020, de acțiuni în valoare de 400 de milioane de dolari la operatorul de croaziere Norwegian Cruise Line – această investiție a fost deja recuperată după ce norvegienii și-au răscumpărat luna trecută acțiunile, pentru un miliard de dolari.
În 2020, L Catterton a investit peste 2,3 miliarde de dolari în 20 de companii și are un profit operațional de 4 miliarde de dolari din 12 investiții din care s-a retras parțial sau total. Nu în ultimul rând, tot în februarie, Bernard Arnault a decis că vrea o felie din cel mai recent trend care ia cu asalt piețele financiare, lansându-și propria companie „blank check” (sau SPAC – Special Purpose Aquisition Company – entități fără un obiect de activitate bine definit, care fac achiziții cu destinație specială), în parteneriat cu fondul de investiții francez Tikehau Capital. Denumit Pegasus Europe, SPAC-ul lui Bernard Arnault va fi listat la bursa din Amsterdam.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.