Din cauza închiderii temporare a magazinelor și a restricțiilor extinse de călătorie internațională, cifra de afaceri a grupului german a scăzut cu 31%, până la 1,95 miliarde de euro. Criza a determinat pe Hugo Boss să încheie anul cu o pierdere puternică: venitul său operațional a scăzut cu 236 milioane euro, comparativ cu un profit de 344 milioane euro în 2019, relatează WirtschaftsWoche.
Vânzările online ale mărcii Hugo Boss au crescut brusc, cu o creștere a veniturilor de aproape 50%. Comerțul electronic a permis companiei să treacă pentru prima dată pragul de 200 de milioane de euro în vânzările online. Magazinul web s-a extins la 32 de piețe suplimentare. Cu toate acestea, în comparație cu alte mărci importante de modă, cum ar fi Mango, ponderea acestor vânzări online este încă limitată.
Hugo Boss susține că a reușit să crească eficiența și flexibilitatea proceselor sale operaționale datorită digitalizării extinse. Mai mult de jumătate din toate produsele sunt acum create digital, rezultând timpi de livrare din ce în ce mai mici.
„O etapă importantă în acest sens este colecția noastră de îmbrăcăminte casual Boss, dezvoltată digital, pe care o vom lansa în această vară”, a declarat un purtător de cuvânt al mărcii. „A durat doar opt săptămâni pentru a o dezvolta, ceea ce demonstrează în mod impresionant modul în care digitalizarea ne permite să răspundem mult mai rapid la tendințele pieței și, astfel, să satisfacem nevoile clienților noștri și mai bine.”
Hugo Boss presupune că recuperarea mărcii va începe cu adevărat doar în a doua jumătate a anului, perioadă în care compania își propune o „îmbunătățire semnificativă” a vânzărilor și a câștigurilor.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Fondatorul Amazon Jeff Bezos a revenit pe primul loc în clasamentul miliardarilor întocmit de Bloomberg, cu o avere estimată la 200 de miliarde de dolari
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.