După numai jumătate de oră, țițeiul WTI cu livrare în luna mai se tranzacționa la ora 22:00 ora României la un preț de -20 dolari pe baril, după coborâse și la -37,63 dolari pe baril. Cu alte cuvinte, vânzătorii plăteau rafinatorii pentru a le cumpăra țițeiul în luna mai. Țițeiul cu livrare în luna iunie era și el în scădere cu 18%, fiind cotat la + 20.43 dolari pe baril.
Un preț negativ înseamnă că, dacă se face tranzacția, vânzătorul este dispus să plătească el cumpărătorul pentru a i se lua marfa, o situație inversă decât una comercială normală. Prețul petrolului s-a prăbușit la aceste niveluri pentru că lumea este cuprinsă de pandemie, economia funcționează la niveluri aproape de zero, transporturile aeriene sunt aproape oprite, deci petrolul nu se mai consumă, dar se produce.
Cum scăderea producției nu a putut ține pasul cu scăderea consumului, s-a ajuns la situația în care petrolul a fost stocat dar, după mai multe săptămâni, s-a ajuns și la situația în care toate majoritatea capacităților de stocare sunt deja pline
Carantina generalizată impusă în majoritatea economiilor lumii a micșorat masiv cererea de petrol, industria confruntându-se cu o criză majoră. Posibilitatea pentru prețuri negative în Statele Unite crește semnificativ, în aceste condiții, producătorii putând să plătească comercianții pentru a le lua petrolul și să evite, în acest fel, închiderea sondelor înaintea rivalilor lor.
Stephen Schork, editorul buletinului informativ „The Schork Report”, spune că se așteaptă ca spațiul de stocare din SUA să fie terminat în următoarele două săptămâni și a avertizat că, în țară, consumul de petrol scade accelerat.
Precedentul record negativ a fost înregistrat în ianuarie 1862, de 2,5 dolari pe baril. În epoca modernă, cel mai redus preț al WTI a fost înregistrat la finalul al celui de-al doilea război mondial, în 1946.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.