În mod tradițional, lunile martie și aprilie sunt luni agitate pentru marea echipă de regizori de artă și creatori, fotografi, stiliști de modă, make-up artiști, hairstiliști, designeri și asistenți, petrecând zile lungi pentru a crea imaginile și videoclipurile pentru campaniile publicitare care încep în iulie a colecțiilor de toamnă ale mărcilor de lux. Dar, focarul de coronavirus, care a determinat blocarea pe tot globul, a oprit brusc totul, determinând companiile de modă și bunuri de lux să-și traseze noi strategii de marketing.
Doar câteva etichete au reușit să își respecte termenele, inclusiv Chanel. „Materialul pentru campania publicitară pentru colecția Toamnă 2020 a lui Chanel a fost deja filmat. Acesta urmează să fie publicat în mass-media tradiționale, precum și pe platformele digitale, conform calendarului stabilit ”, a spus un purtător de cuvânt al casei franceze. Deciziile finale trebuie să fie luate încă de majoritatea caselor, care par a naviga pe ape tulburi pe măsură ce lucrurile se dezvoltă și studiază diferite opțiuni.
„O mulțime de ședințe foto au fost anulate. Am înțeles acest lucru destul de devreme, deoarece marile grupuri de lux au fost imediat avertizate cu privire la impactul coronavirusului în Asia. Când COVID-19 a ajuns în Italia, ni s-a cerut deja să amânăm, să anulăm sau să așteptăm doar mai multe informații și apoi până la jumătatea lunii martie totul a fost închis”, a spus Olivia Gideon Thomson, fondatoare și director al We Folk, care reprezintă un o gamă largă de fotografi și artiști cu profil înalt, printre care Viviane Sassen, Pieter Hugo și Carlota Guerrero.
În această etapă, multe ședințe foto pentru campania de toamnă sunt amânate, dar nu anulate. Cu toate acestea, cu calendarul incert al COVID-19, nu știm dacă aceste ședințe vor avea loc și, prin urmare, planifică un peisaj foarte diferit.
„Știrile publicitare programate pentru luna aprilie au fost anulate și, în plus, unii clienți au solicitat să înghețe contractele anuale ca măsură preventivă”, a declarat fondatorul și directorul agenției creative Riccardo Ruini Studio, care dezvoltă campanii de publicitate pentru o gamă de branduri de lux, inclusiv Fendi, Bulgari, Gucci și Valentino. Potrivit lui Ruini, criza coronavirusului nu va afecta doar campaniile publicitare pentru colecțiile Toamnă 2020, ci va influența și deciziile legate de promovarea și comunicarea viitoarelor colecții. Printre cei mai afectați sunt stilistii, make-up artiștii și hairstiliștii. Munca lor se referă la proximitate și acest lucru nu este posibil în prezent.
Dar atunci când aparatul repornește, cum va afecta criza coronavirusului modul în care brandurile comunică prin campaniile lor de publicitate? „Vorbind despre comunicare, suntem obișnuiți să trăim într-o lume în continuă și rapidă transformare. Scenariile cu care ne confruntăm acum sunt atât de radical necunoscute la diferite niveluri, dar în același timp provocatoare în ceea ce privește comunicarea. Comunicarea trebuie să reflecte momentul, de aceea Prada a fost întotdeauna concentrată pe observarea societății pentru a-și exprima punctul de vedere diferit și unic ”, a declarat Lorenzo Bertelli, șeful de marketing și comunicare al Prada Group. „În ceea ce privește campania publicitară pentru colecția Toamna 2020, acest sezon nu este doar un alt sezon, ci unul special, care ne obligă să gândim diferit, în limitele restricțiilor, cu sensibilități crescute. Atât producția, cât și mesajele vor avea nevoie nu numai de a recunoaște momentul în care trăim, dar că, odată cu el, vor veni oportunități de a exprima spiritul și inteligența Prada.”
Și Christian Dior și-a revizuit strategiile de marketing și comunicare. „Lansările au fost reorganizate pentru a ocupa ceea ce a mai rămas după anularea ședințelor foto minore. Încercăm să menținem subiectele principale la linia de plutire și să scăpăm de ceea ce sunt lansări și comunicări minore, punându-ne accentul pe aspecte esențiale”, a declarat Romain Le Cam, director de artă asociat Parfums Christian Dior.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.