Comunicarea, stilul Valentino

Directorul de creație Valentino, Pierpaolo Piccioli, crede într-o nouă abordare modulară și flexibilă pentru a vorbi cu diferitele ținte și comunități de clienți ai mărcii.

„Individualitatea, libertatea și diversitatea nu sunt doar cuvinte cheie pentru modă, ci sunt cruciale pentru viața însăși”, crede directorul de creație al Valentino, Pierpaolo Piccioli. „Moda adevărată trebuie să atingă aceste valori în care cred.”

Pentru a reflecta această poziție, pentru comunicarea mărcii Valentino, Piccioli dezvoltă o serie de idei canalizate în diferite proiecte fotografice legate de autenticitatea fiecărui canal media pe care îl alege. Acest lucru se traduce prin campanii sezoniere care nu se vor baza pe o singură imagine sau concept, ci mai degrabă pe o serie de activități bazate pe fotografie, muzică sau videoclipuri cu un limbaj diferit în funcție de mass-media.

„Îmi place această idee a tuturor oamenilor: o combinație de identități. Nu este specific locului. Este vorba despre rădăcini și identități, dar îmi place îmbrățișarea diferitelor culturi împreună ”, a spus Piccioli. „Este vorba despre oameni. Nu este vorba de unde vii. Este despre tine și diversitatea ta: expresia ta.”

Exemplificând aceste concepte, Piccioli i-a cerut lui Liz Johnson Artur, câștigătoarea Premiului Turner, să fotografieze colecția Valentino primăvara 2021 din Milano, în cadrul prezentării de modă organizată în septembrie, reflectând asupra distanțării sociale și realității pandemiei - măști chirurgicale incluse - cu un citat de la câștigătoarea Premiului Booker, Bernardine Evaristo.

Imaginile au fost publicate în reviste de artă, cum ar fi Flash Art.

Apoi este Zendaya. Țintind Genul Z și reflectând valorile incluziunii Piccioli și munca sa de a resemnifica codurile mărcii pentru a le face mai apropiate cu vremurile, Zendaya întruchipează conceptul de „romantism contemporan” al designerului. 

Pandemia COVID-19 și distanțarea socială l-au determinat pe Piccioli să conceapă campania Empatie pentru toamna anului 2020, cerând unui grup de artiști și prieteni ai casei să participe.

Piccioli a colaborat, de asemenea, cu Koreen, fondatorul We're Not Really Strangers, pentru crearea unui nou joc de 25 de cărți care reflectă valorile comune ale ambelor mărci - empatie, individualitate și pozitivitate și lansat luna trecută. Rolul proiectului postat pe Instagram-ul lui Valentino a generat 5 milioane de vizualizări.

Piccioli „nu lucrează cu scopul de a impune limba mărcii Valentino mass-media, ci de a folosi mass-media și propria limbă ca mijloc de a povesti și de a implica publicul. Campania este alcătuită din diferite elemente care coexistă într-o manieră corală.”

Strategia sa pare să funcționeze, întrucât Valentino s-a clasat pe locul 13 în Indexul de lux digital Gartner 2020, câștigând 11 locuri de la an la an și depășind Dior și Saint Laurent. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Acum poți dormi într-un muzeu Ferrari sau în conacul „X-Men”, datorită Airbnb

Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION