IATA, care anticipa în iunie pierderi de 100 de miliarde de dolari, pe parcursul celor doi ani, prognozează în prezent un deficit de 118,5 miliarde de dolari doar în 2020 şi alte pierderi, de 38,7 miliarde de dolari, în 2021. Perspectivele extrem de negative scot în evidenţă dificultăţile cu care se confruntă sectorul, în pofida veştilor pozitive referitoare vaccinurile dezvoltate pentru Covid-19, a căror distribuire va continua pe parcursul anului viitor.
„Impactul pozitiv asupra economiei şi a traficului aerian nu va avea loc masiv înainte de jumătatea anului 2021”, a declarat directorul general al IATA, Alexandre de Juniac. Numărul de pasageri este aşteptat să scadă în acest an de la 4,5 miliarde în 2019 la 1,8 miliarde, potrivit estimărilor IATA, urmând să îşi revină parţial, la 2,8 miliarde, în 2021.
Veniturile generate de pasageri în 2020 va scădea semnificativ, cu 69%, la 191 miliarde de dolari. „Este de departe cel mai mare şoc prin care va trece industria pe parcursul a doi ani, după Al Doilea Război Mondial", a apreciat economistul şef al IATA, Brian Pearce. IATA anticipează că va avea loc o redeschidere semnificativă a graniţelor până la jumătatea anului 2021, susţinută de o combinaţie între testări pentru Covid-19 şi vaccinări.
IATA şi-a reiterat apelul faţă de guverne, pentru înlocuirea carantinelor stricte cu programe largi de testare. În cazul transporturilor aeriene de mărfuri, veniturile vor creşte în acest an cu 15%, la 117,7 miliarde de dolari, în pofida unui declin al volumului de mărfuri cu 11,6%, la 54,2 milioane de tone, susţinute de majorarea preţurilor, pe fondul consemnării la sol a unor zboruri.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.