Ei au economisit suficienți bani (sau și-au dezvoltat o plăcere pentru superyacht-uri personalizate), rezultând o creștere uimitoare cu 25% a comenzilor de superyachturi, cu o cifră record de 1.200 de ambarcațiuni puse în funcțiune.
Chiar și ambarcațiunile mai mici au cunoscut o creștere de 30,5% de la an la an. Cel mai înalt nivel anterior de comenzi a fost văzut în urmă cu mai bine de un deceniu, în 2009, cu 1.008 superyacht-uri, potrivit cifrelor din ultimul Global Order Book, publicat de revista Boat International.
Totuși, spre deosebire de bărbatul sau femeia obișnuită, care a avut dificultăți pentru a-și îndeplini scopurile financiare, cei mai bogați din lume au făcut de fapt bani frumoși în timpul pandemiei. Creșterea nu este rezultatul economisirii banilor lor.
Potrivit Sky News , miliardarii au înregistrat cea mai mare creștere a ponderii lor din bogăția globală de când World Inequality Lab a început să înregistreze cifrele în 1995. Și-au sporit averea cu încă 3,60 miliarde de dolari anul trecut.
Editorul-șef al Boat International, Stewart Campbell, a declarat: „Recordurile se prăbușesc în industria superyacht-urilor... sectorul mai mic de superyacht-uri este în flăcări, cu multe linii de produse vândute în următorii câțiva ani. Dar există și un număr record de ambarcațiuni foarte mari în construcție, precum și de exploratori, ceea ce arată încă o dată că proprietarii de superyacht-uri de astăzi devin mai aventuroși. Printre țările care etalează o coastă fantastică și miliardarii care se bucură de ele prin achiziționarea de superyacht-uri se numără Italia cu 523 de comenzi și Regatul Unit, care ocupă locul cinci cu 81.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.