Colecțiile RTW FW 21/22: Nina Ricci și Schiaparelli

Pentru toamna viitoare, aceste două case de modă pariziene emblematice oferă dulapuri îndrăznețe în ton cu timpul nostru și obsesiile sale, de la transformarea dulapurilor la digital.

La Nina Ricci, duo-ul Lisi Herrebrugh și Rushemy Botter sunt inspirați de vremuri. Creatorii au restrâns colecția: „Ne-am gândit imediat la cum să reducem numărul de look-uri, să le adaptăm perioadei, aruncând anumite idei pline de farmec: ne-am dorit să ne ținem picioarele pe pământ”. Aceștia au lucrat cu materiale precum nylonuri și lână tradițională și au creat haine convertibile și transformabile pentru a face față tuturor situațiilor. 

De la cămăși cu mai multe buzunare până la haine duffle largi (cu eșarfă integrată) și costume purtate peste un fel de K-Way cu glugă, fiecare piesă vestimentară este concepută pentru a se amesteca într-o garderobă de zi cu zi. 

„Avem întotdeauna în vedere principiile dragi doamnei Ricci, și anume oferirea de cusături accesibile, ancorate în realitate. Conceptul acestui vestiar îl putem modifica după cum dorim”, spune Lisi Herrebrugh, potrivit Le figaro. La fel ca alți designeri care văd iarna viitoare în culori, duo-ul exploatează cu pricepere movul, verdele, galbenul fluorescent și, mai presus de toate, albastrul Klein care dinamizează gulerele.

Estetica industrială

Daniel Roseberry exultă: „Fac modă pentru oamenii care adoră moda”. De la sosirea sa la cârma mărcii Schiaparelli, texanul s-a impus ca un moștenitor demn al operei Elsei Schiaparelli, cea mai suprarealistă creatoare de modă.

„Totul a început cu forme clasice de garderobă: o parka, o jachetă din denim, o rochie neagră, o cămașă albă din poplin. Le-am transformat apoi, cu nasturi care amintesc de bijuteriile istorice ale casei, în formă de nas, urechi etc. Vreau să evidențiez întregul corp, nu doar părțile care sunt sexualizate.”

Imaginea de deschidere a videoclipului de prezentare difuzat luni reprezintă o ureche aurie supradimensionată. Genul de detalii opulente, fotogene, după care generațiile tinere sunt înnebunite. „Totul este conceput pentru era digitală. Nu le spun niciodată oamenilor că ar trebui să vadă colecția în viața reală pentru a măsura impactul: vreau să fie înțeleasă prin ecran. Pentru mine, asta e, Schiaparelli!”




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Donald Trump și-a lansat propria platformă de socializare pentru a „înfrunta tirania marilor tehnologii”

Donald Trump a anunţat lansarea propriei reţele sociale denumită „Truth Social”, după ce a fost interzis în ianuarie de Twitter, Facebook şi YouTube, care îl acuză că i-a incitat pe partizanii săi la violenţă pe platformele lor înainte de asaltul asupra Capitoliului de la Washington.

Emily in Paris, sezonul 2 | Lancôme lansează o colecție pentru a reproduce look-urile din serial

Pentru a marca lansarea celui de-al doilea sezon Emily in Paris cu Lily Collins, care este ambasadorul Lancôme, marca își imaginează o paletă de colecție care să reproducă machiajul natural și deja cult al lui Emily Cooper.

De ce mărcile de lux încă își distrug articolele nevândute?

În timp ce mărcile de masă preferă să reducă prețurile pentru a goli rafturile, mărcile de lux preferă să ardă unele articole nevândute sau să le arunce la gunoi în loc să riște să își afecteze imaginea dacă aceste articole ar fi regăsite în zona articolelor vândute la reduceri.

Această mașină zburătoare ar putea transporta bogații mult mai ușor

Un startup din Silicon Valley numit NFT a anunțat că preia comenzi pentru o mașină zburătoare de consum pe care speră să o lanseze în 2026.

Actriţa Anya Taylor-Joy a fost desemnată ambasador Dior

Actriţa Anya Taylor-Joy, cunoscută pentru rolul din serialul de succes „The Queen's Gambit”, a fost desemnată săptămâna aceasta ambasador mondial Dior pentru modă şi frumuseţe, a anunţat compania pe Instagram.

Tesla valorează acum mai mult de 1 trilion de dolari

Tesla a atins o capitalizare de piață de o mie de miliarde de dolari pentru prima dată după ce Hertz a declarat luni că va cumpăra 100.000 de vehicule electrice. Vestea tranzacției a adus acțiunile Tesla la un nou record la doar o zi de tranzacționare, acțiunile fiind cotate la peste 1.000 de dolari.

Antonia, plină de mușchi pe Instagram - FOTO

Antonia este considerată una dintre cele mai frumoase femei din România. Vedeta se află în vacanță în Turcia, de unde a publicat mai multe fotografii în bikini.

O plăcuță de înmatriculare incredibil de rară din California, asociată cu un NFT, este la vânzare la un preț amețitor

Cu 24 de milioane de dolari ai putea cumpăra o flotă de supermașini sau, ei bine, o plăcuță de înmatriculare costisitoare!

Licitații | Capodoperele lui Picasso, vândute cu peste 108 milioane de dolari în Las Vegas

Deținerea unui tablou de Picasso te face om bogat, și o dovedește și vânzarea recentă a picturilor artistului legendar, care a adus peste 100 de milioane de dolari.

Centenar Chanel No. 5 | Cea mai mare sticlă de până acum are 2021 ml. Costă o avere!

La Chanel, petrecerea pare să nu se încheie. Desigur, împlinirea vârstei de 100 de ani merită sărbătorită cu mult fast, iar parfumul No. 5 este cu siguranță cel mai iconic parfum al brandului de lux.

Colaborarea Fendi x Skims este în sfârșit oficială

Kim Kardashian a confirmat luni, 25 octombrie, colaborarea Fendi x SKIMS. Vedeta a anunțat printr-o postare pe Instagram lansarea viitoare a colecției capsulă în ediție limitată, concepută de nimeni altul decât directorul artistic al casei Fendi, Kim Jones, și însăși Kim Kardashian.

Mihaela Rădulescu și Felix Baumgartner au aniversat 8 ani de relație

Mihaela Rădulescu este una dintre cele mai frumoase și apreciate femei din România. Îndrăgita prezentatoare, în vârstă de 52 de ani, formează un cuplu cu Felix Baumgartner din anul 2014.

Bottega Veneta Fashion Show | Daniel Lee a adus spiritul tehnic și creativ într-o colecție vibrantă

Pentru colecția Salon 03 a mărcii Bottega Veneta - după prezentările prêt-à-porter ale brandului la Londra și Berlin - Daniel Lee a pornit spre Detroit, inspirat de dragostea sa pentru spiritul tehnic și creativ din inima orașului. Iată tot ce trebuie să știi despre acest spectacol de primăvară/vară 2022 prezentat în fața unui public format din vedete.

hourglass_full 3 day ago format_list_bulleted FASHION
Kim Kardashian la 41 de ani. Cele mai bune ținute și momente de stil

Kim Kardashian este departe o femeie timidă, vedeta purtând ținute îndrăznețe și sexy aproape în fiecare zi. Joi, 21 octombrie, starleta a împlinit 41 de ani.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted FASHION
Tendințe pentru iarna 2021/2022: cum să te îmbraci la modă

Nu trebuie să faci sacrificii ca să fii în pas cu moda. Iarna aceasta te poți simți și confortabil, și poți să fii și în tendințe.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted FASHION
Accesorii pentru această toamnă

Schimbarea vremii și-a cam spus cuvântul asupra ținutelor tale. Rochiile vaporoase de vară și pantalonii scurți au fost înlocuiți cu pulovere din lână și bluze groase. Totodată, toamna este un moment bun să îți pui câteva accesorii care îți vor scoate ținutele din monotonie și te vor face să te simți mai elegantă.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted FASHION
Skiwear | 4 tendințe ultra chic Chanel pentru această iarnă

Dacă apropierea de sfârșitul anului rimează cu sporturile de iarnă, colecția Coco Neige 2021-2022 de la Chanel a fost lansată la timp. Plasată sub semnul relaxării și eleganței în imaginea spiritului Chanel, casa combină sportul și stilul cu grația.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted FASHION
Skims X Fendi, cea mai nouă și neașteptată colaborare a anului

După Fendace, se anunță o nouă colaborare incendiară pentru Kim Jones. S-ar părea că Fendi lucrează cu marca vedetei de la Hollywood, Kim Kardashian.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted FASHION