Colecțiile RTW FW 21/22: Nina Ricci și Schiaparelli

Pentru toamna viitoare, aceste două case de modă pariziene emblematice oferă dulapuri îndrăznețe în ton cu timpul nostru și obsesiile sale, de la transformarea dulapurilor la digital.

La Nina Ricci, duo-ul Lisi Herrebrugh și Rushemy Botter sunt inspirați de vremuri. Creatorii au restrâns colecția: „Ne-am gândit imediat la cum să reducem numărul de look-uri, să le adaptăm perioadei, aruncând anumite idei pline de farmec: ne-am dorit să ne ținem picioarele pe pământ”. Aceștia au lucrat cu materiale precum nylonuri și lână tradițională și au creat haine convertibile și transformabile pentru a face față tuturor situațiilor. 

De la cămăși cu mai multe buzunare până la haine duffle largi (cu eșarfă integrată) și costume purtate peste un fel de K-Way cu glugă, fiecare piesă vestimentară este concepută pentru a se amesteca într-o garderobă de zi cu zi. 

„Avem întotdeauna în vedere principiile dragi doamnei Ricci, și anume oferirea de cusături accesibile, ancorate în realitate. Conceptul acestui vestiar îl putem modifica după cum dorim”, spune Lisi Herrebrugh, potrivit Le figaro. La fel ca alți designeri care văd iarna viitoare în culori, duo-ul exploatează cu pricepere movul, verdele, galbenul fluorescent și, mai presus de toate, albastrul Klein care dinamizează gulerele.

Estetica industrială

Daniel Roseberry exultă: „Fac modă pentru oamenii care adoră moda”. De la sosirea sa la cârma mărcii Schiaparelli, texanul s-a impus ca un moștenitor demn al operei Elsei Schiaparelli, cea mai suprarealistă creatoare de modă.

„Totul a început cu forme clasice de garderobă: o parka, o jachetă din denim, o rochie neagră, o cămașă albă din poplin. Le-am transformat apoi, cu nasturi care amintesc de bijuteriile istorice ale casei, în formă de nas, urechi etc. Vreau să evidențiez întregul corp, nu doar părțile care sunt sexualizate.”

Imaginea de deschidere a videoclipului de prezentare difuzat luni reprezintă o ureche aurie supradimensionată. Genul de detalii opulente, fotogene, după care generațiile tinere sunt înnebunite. „Totul este conceput pentru era digitală. Nu le spun niciodată oamenilor că ar trebui să vadă colecția în viața reală pentru a măsura impactul: vreau să fie înțeleasă prin ecran. Pentru mine, asta e, Schiaparelli!”




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION