Cleopatra Stratan, o nouă surpriză pentru fanii rețelelor de sociaizare

După ce a cucerit publicul cu „Zunea Zunea”, hit ce a devenit viral în Indonezia, Vietnam, India, Tailanda, Malaysia și a adunat peste 100 milioane de vizualizări din peste 30.000 de clipuri făcute de fani, Cleopatra Stratan relansează videoclipul single-ului mult iubit. Deși „Zunea Zunea” păstrează vocea artistei de când aceasta avea doar cinci ani, single-ul are o producție actuală, cu un sound fresh.

Piesa este însoțită de un videoclip fresh, dinamic și un dans ce poate fi „molipsitor”. Clipul continuă povestea Cleopatrei de la cinci ani și păstrează elementul comun: sticla de apă. „Piesa «Zunea Zunea» am lansat-o în 2008, iar în acel moment nu am avut nici cea mai mică idee că o să aibă un succes internațional atât de mare în Asia. Am fost foarte fericită că piesa este ascultată, cântată, reinterpretată, dorită și iubită de toți acești oameni, cărora le mulțumesc foarte mult. La 12 ani de la acel moment, sunt foarte emoționată să vă prezint remake-ul acestui proiect. Am păstrat vocea pe care o aveam la 5 ani, pentru recognoscibilitate, și le mulțumesc lui Zagga și lui Cătălin Tamazlicaru pentru acest refresh pe care l-au dat producției muzicale, Cat Music și întregii echipe de filmare. De asemenea, am dat startul unei coregrafii foarte simple pe refren, la care sper să mi se alăture cât mai mulți dintre voi”, povestește Cleopatra Stratan. Cu un nume recunoscut la nivel mondial, Cleopatra a avut succes încă de la vârsta de 3 ani, când hit-ul ei „Ghiță“ s-a auzit inclusiv în țări ca Japonia, Spania și Mexic. Din anul 2008, Cleopatra Stratan are și propria ei păpușă, iar în anul 2009 este inclusă de site-ul oddee.com în topul copiilor minune, unde ocupă locul 4. Vara aceasta, Cleopatra a colaborat cu Ilinca pentru „Vara asta (Pe TikTok)”, single ce face parte dintr-un proiect retro inspirat din hit-urile anilor 2000, dar cu un sound fresh și foarte catchy. Piese de succes lansate de artistă precum „Te las cu inima”, „Pupă-mă”, „Chocolata”, „Eu m-am pierdut" și „La ușa mea” au adunat împreună peste 80 de milioane de vizualizări pe YouTube. Cel mai recent single lansat este „Dragoste, vă rog”, o colaborare cu Edward Sanda, ce a adunat peste trei milioane de vizualizări pe YouTube.






Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Acum poți dormi într-un muzeu Ferrari sau în conacul „X-Men”, datorită Airbnb

Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

hourglass_full 20 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

hourglass_full 26 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH