Pentru a marca momentul, cei de la Chloé au invitat-o pe Claudia Schiffer să se alăture campaniei, aceasta fiind nu numai unul dintre cele mai mari supermodele din industria modei încă din anii ’90, ci și o prietenă apropiată a casei de modă, cu care a mai colaborat în trecut.

Campania „Chloé à la Plage” a fost fotografiată de David Sims, iar denumirea sa a fost inspirată de filmele regizorului Eric Rohmer a căror acțiune se petrece în locații idilice din sudul Franței. Într-un omagiu adus esteticii lui Rohmer, campania abordează aceleași tematici precum multe dintre filmele sale, printre care dragostea față de natură, dorința și iubirea, explorând plăceri senzoriale și captând esența frumuseții verii.

Colecția „Chloé à la Plage” evocă romantismul unei veri petrecute la malul mării. Siluetele sunt diafane și aerate, iar croielile și materialele sunt fluide, cu accent pe voalurile din mătase, detaliile din dantelă și aplicațiile de broderie engleză.

Claudia Schiffer încapsulează perfect senzualitatea colecției și vibe-ul nonșalant al unei zile petrecute la plajă. „Claudia a avut dintotdeauna acel aer de feminitate transgenerațională care definește brandul Chloé”, a spus Chemena Kamali. „Când am întâlnit-o pentru prima dată, am fost dată pe spate de frumusețea ei naturală și de autenticitatea pe care o emană. Blândețea ei, încrederea în sine și spiritul său liber sunt cu adevărat o inspirație. Pentru mine, vara este o stare de spirit, o formă de escapism, de libertate și de lipsă de griji, iar Claudia aduce în mod natural această conexiune emoțională cu ideea de vară, plină de veselie și de intimitate”.

Colecția „Chloé à la Plage” este disponibilă în magazinele Chloé și online, începând cu data de 7 mai 2025, precum si în cadrul unor boutique-uri dedicate Chloé din Saint-Tropez, Capri și Monte Carlo.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.