Celebrul creator de modă franco-egiptean, cunoscut mai ales pentru pantofii săi de lux cu talpă roșie, a anunțat planurile de a deschide un nou hotel în Portugalia. Numit Vermelho, care înseamnă roșu în portugheză, acest hotel este într-un fel un tribut adus tălpilor celebrilor pantofi Louboutin. La fel ca modelele cu tocuri stiletto sau oxford, acest nou hotel va fi, de asemenea, incredibil de stilat.
Este situat în micul sat Melides, pe care Louboutin l-a descoperit din întâmplare. Acest designer trăiește un stil de viață nomad și a dat peste clădire în timp ce călătorea prin această regiune la sfârșitul anilor 1980. Câțiva ani mai târziu, a decis să-și cumpere o casă în acea parte a lumii și nu după mult timp și-a mutat și studioul. În urmă cu patru ani, Louboutin și-a cumpărat o altă căsuță pe care a decis să o transforme într-un restaurant, dar primarul din Melides l-a încurajat să-și deschidă un hotel și așa s-a născut Vermelho.
Louboutin și-a angajat prietena și arhitecta de multă vreme, Madalena Caiado, pentru a proiecta hotelul, impregând faimoasa sa estetică în tot spațiul. Interiorul combină podele din lemn, mozaicuri la comandă și picturi murale pictate manual, cu un sortiment de antichități frumoase nord-africane și europene.
Hotelul de tip boutique are doar 13 camere repartizate pe trei niveluri, dar niciuna nu seamănă cu cealaltă. Aici vă puteți aștepta la o paletă de culori vibrante și la piese statement, cum ar fi paturi cu baldachin sau mese din ratan.
În plus, suitele de masaj aduc un omagiu moștenirii egiptene a lui Louboutin, cu pereți de alabastru și tonuri liniștitoare de caramel. Aici, oaspeții se pot bucura de numeroase tratamente care le vor oferi ocazia să se odihnească și să se relaxeze cu adevărat. Când te lovește foamea, poți vizita restaurantul Xtian, care îți va satisface poftele cu mâncăruri eclectice precum salata de caracatiță, cotlete de miel și sardine fierte.
Vermelho își deschide porțile pe 1 aprilie.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.