„Tind să-mi placă să pun marca în locuri uneori neașteptate”, a spus Topiol. Acest lucru s-a întâmplat cu siguranță în 2007, când Christian Lacroix a proiectat o sticlă festivă, în ediție limitată, pentru brandul francez de apă minerală Evian. Câțiva ani mai târziu, Diane von Furstenberg, Elie Saab, Kenzo și Alexander Wang i-au urmat exemplul.
„Am fost cu adevărat criticați pentru asta”, a continuat Topiol. „O casă de modă care proiectează o sticlă de 2,50 euro era, pentru francezi, ceva inacceptabil. Știam însă că Evian era un brand cu adevărat premium în afara Franței. A sfârșit prin a fi o colaborare super reușită.” Proiectul a fost un succes financiar, deși colaborările nu sunt întotdeauna la fel de fructuoase. Dar câștigul monetar nu este singura măsură a succesului Topiol. „Uneori nu funcționează”, a recunoscut el despre parteneriate.

De ani de zile, marca - fondată la sfârșitul anilor '80 și deținută acum de Falic Fashion Group - s-a concentrat pe piețele de acasă, de papetărie și de cadouri, lăsând-o mai moale cu îmbrăcămintea pentru femei. Dar, mai recent, Christian Lacroix a prezentat îmbrăcăminte prin alinierea la diferite mărci contemporane, introducând eticheta unui public mai tânăr.

Acum, Christian Lacroix revizuiește costumele de baie (marca a lucrat anterior cu Maison Lejaby din Franța) cu Swiminista din California, o etichetă de lux, ecologică. Ca și colaboratorii precedenți, designerul său, Andréa Bernholtz - cofondatorul și fostul președinte al Rock & Republic - încorporează culorile și modelele îndrăznețe ale lui Christian Lacroix în propriul ADN al mărcii sale. Swiminista satisface nevoile femeilor în timp ce folosește țesături reciclate realizate cu sticle de plastic. „Este într-adevăr costum de baie pentru rezolvarea problemelor, realizat într-un mod șic și ecologic pentru femei”, a spus Bernholt.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză