Choupette bifează un nou parteneriat, cel cu brandul de orologerie Hublot. „Choupette întruchipează spiritul Hublot, care se învârte în jurul personalităților puternice, care nu își cer scuze pentru alegerile lor”, a declarat Julien Tornare, CEO Hublot, adăugând: „Impactul ei cultural vine din singularitate și din puternica sa autenticitate, calități care rezonează cu stilul de viață Hublot”.
Hublot sărbătorește cea de-a 20-a aniversare a colecției „Big Bang” printr-o campanie specială, al cărei star este Choupette.

Choupette a aparținut inițial modelului Baptiste Giabiconi, înainte de a fi adoptată de creatorul de modă Karl Lagerfeld, cu a cărui notorietate a ajuns în scurt timp să concureze – într-un interviu din 2012, Lagerfeld a declarat: „Oamenii sunt fascinați de ea. Curând, o să se vorbească mai mult despre Choupette decât despre mine”.
Choupette s-a născut în august 2011 și a fost dăruită lui Lagerfeld în decembrie 2011, după ce petrecuse deja puțin timp cu el câtă vreme stăpânul său inițial, Baptiste Giabiconi, fusese plecat din țară. A devenit în scurt timp un veritabil star, nu numai datorită frumuseții sale, ci și a stilului său de viață extravagant – Choupette a avut mereu la dispoziție majordomi personali, hrană custom-made servită în veselă Goyard, propriul iPad, și propriul șofer. După moartea lui Lagerfeld, în 2019, Choupette a fost adoptată de Françoise Caçote, fosta menajeră a designerului, și și-a păstrat stilul de viață luxos.

De-a lungul vieții sale, Choupette a fost nu numai fotografiată alături de vedete (printre care Naomi Campbell și Gisele Bündchen, precum și pentru un album foto Rizzoli realizat de către Lagerfeld), ci a fost și starul a numeroase campanii publicitare. Numai în 2014, aceasta a câștigat 3 milioane de euro din campanii producătorul german de mașini Opel și cu brandul de beauty Shu Uemura. În 2020, reprezentanții lui Choupette au anunțat o colaborare cu LucyBalu, un brand de mobilă și alte accesorii pentru pisici.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.