În următoarele 12-36 de luni, vom vedea apariția fără precedent a noilor mărci de lux din China, care vor fi extrem de echipate pentru a provoca mărcile occidentale.
Se apropie Anul Nou chinezesc și aproape fiecare marcă de lux și-a lansat colecțiile capsulă 2021 în China pentru Anul boului, un moment bun pentru a reflecta asupra pieței produselor de lux din China.
În 2020, au existat scăderi fără precedent ale pieței de lux în Europa și America de Nord. Unele mărci și-au pierdut 75% sau mai mult din veniturile lor în aceste regiuni cruciale. În plus, mărcile s-au confruntat cu provocările legate de deschiderea, închiderea, redeschiderea și reînchiderea locațiilor de vânzare cu amănuntul și a ospitalității, fără a menționa păstrarea personalului și menținerea acestuia motivat. Un CEO al unui brand de lux a spus recent că sănătatea mintală a personalului său a fost principala sa preocupare în timpul pandemiei.
Pe parcursul auditurilor de experiență cu amănuntul în Europa și America de Nord pe parcursul anului 2020, experții au constatat că a scăzut foarte mult calitatea serviciilor pentru multe mărci de lux. Problema nu poate fi simplificată la distanțarea socială, ci pare mai structurală. Mărcile trebuie pur și simplu să lucreze mai mult acum. Experiențele din magazin sunt unul dintre punctele slabe majore pe care trebuie să le abordeze brandurile în 2021 în fiecare sector al luxului. Prea multe interacțiuni de serviciu sunt interschimbabile, pur tranzacționale - uneori arogante - și nu creează amintiri pozitive.
Aceste regiuni continuă să fie o durere de cap pentru majoritatea managerilor de branduri de lux, dar China a fost salvarea lor. De fapt, China a fost singurul loc în care majoritatea mărcilor pot indica performanțe pozitive pe piață în 2020 și se așteaptă la fel în 2021. Piața luxului din China a crescut cu aproape 50% în 2020, ajungând la aproximativ 50-55 miliarde de dolari, conform la estimările Équité și datelor din raportul anual de lux al Bain asupra Chinei.
Cu toate acestea, ar fi greșit să ne așteptăm la continuarea automată a creșterii pieței Chinei în 2021. Multe efecte pe care le-am văzut sunt probabil creșteri pe termen scurt, care nu se vor mai întâmpla neapărat. De fapt, alți factori de creștere, cum ar fi creșterea vânzărilor de marcă din utilizarea fără precedent a KOL-urilor și a micro-influencerilor, ar putea avea un efect dăunător asupra capitalului de marcă.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.