China rămâne singura superputere de lux din lume

Cu doar 20 de ani în urmă, lumea luxului arăta complet diferită. Clienții japonezi erau cei mai sofisticați la nivel global și dominau achizițiile de lux în afara țărilor lor de origine. Pentru unele dintre cele mai importante mărci de lux din lume, magazinele lor din Hawaii au fost factori majori de venituri, după ce au fost reprezentate în Paris, Milano sau Roma.

Și când Japonia a fost motorul creșterii în lumea luxului, viața pentru mărcile de lux părea previzibilă. Clienții japonezi iubeau brandurile de patrimoniu occidental și nu se așteptau la localizare prea mare. În timp ce Japonia este încă o piață extrem de importantă pentru multe mărci de lux - una cu cerințe solide și o dorință continuă de măiestrie și calitate - centrul luxului s-a mutat în China. În ultimii cinci ani, cea mai mare parte a creșterii consumului de lux din lume a fost fie generată direct de China continentală, fie condusă de turiștii chinezi care cumpără bunuri de lux în afara Chinei.

Aceste cumpărături transfrontaliere de lux s-au extins la proporții epice: în câțiva ani, Coreea a devenit prima destinație de cumpărături fără taxe din lume, alimentată de călătorii chinezi care ar fi convenabil să treacă pe un zbor scurt de 2-3 ore pentru a cumpăra lux. Recent, cea mai mare insulă din China continentală, Hainan, a înflorit, iar în câțiva ani ar putea să rivalizeze cu Dubaiul.

Astăzi, repatrierea către consumul intern este una dintre cele mai profunde schimbări seismice care se întâmplă în lux. Alimentate de restricțiile de călătorie legate de Covid, unele mărci de lux au înregistrat o creștere de 60 până la 80% a veniturilor în China în 2020, în timp ce industria s-a prăbușit în alte zone ale lumii. Mărcile sunt acum martorii celei mai rapide schimbări regionale din istoria cheltuielilor de lux.

Iar creșterea consumului de lux intern chinezesc va continua să crească după o tranziție de aproximativ 400 de milioane de oameni de la gospodăriile cu venituri mici la gospodăriile din clasele mijlocii și superioare în următorii câțiva ani. Această creștere va alimenta cu siguranță cererea de bunuri de lux din China.

Mai mult, generația Z, cea mai bogată și digitală generație, agită și ea piața. Acești Gen Zers nu sunt doar optimiști, cu o înclinație mare pentru cheltuielile pe mărci de lux, dar sunt și mult mai patriotici decât generațiile anterioare. Drept urmare, mărcile de lux interne, precum Nio sau marca de frumusețe de lux Florasis (Hua Xizi), atrag consumatori tineri și bogați și, în curând, pot lua o cotă semnificativă din piața luxului, punând presiune suplimentară asupra mărcilor occidentale.

Apariția generației Z înseamnă că mărcile trebuie să își dezvolte dramatic jocul pe piața chineză. China nu este doar superputerea de lux în valoare. De asemenea, a devenit un trendetter și locul de naștere al unui număr fără precedent de noi mărci locale de lux în ultimele 24 de luni - mărci care probabil vor provoca liderii de astăzi în câțiva ani.

Multe branduri de lux profită în continuare doar de a fi în China și de a merge pe valul de creștere. Dar până în 2025, se va întâmpla o consolidare semnificativă. Multe mărci vor trebui să părăsească dacă nu obțin masa critică, deoarece costurile lor digitale vor scăpa de sub control pentru că sunt prea ineficiente.

sursa: jingdaily.com/




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Anda Adam a fost cerută în căsătorie

Anda Adam nu e încă divorțată, dar a fost cerută în căsătorie de iubitul misterios! Vedeta nu-și ține inelul de logodnă pe deget: ”E prea scump”.

Acest ceas uimitor A. Lange & Söhne este o creație unică ce nu are preț

Cea mai excepțională expoziție de mașini clasice din lume, Concorso d'Eleganza Villa d'Este, urmează să revină în octombrie, după o pauză de un an din cauza pandemiei.

Alexandra Stan, prima reacție, după despărțirea de Emanuel Necatu

Alexandra Stan și Emanuel Necatu s-au despărțit, iar anunțul a fost făcut chiar de soțul artistei care a postat un mesaj pe Instagram.

Șase tendințe remarcabile din Săptămâna Modei din New York

Săptămâna modei din New York a fost dominată de spectacole de modă desfășurate la interior dar și în exterior, petreceri și acele plimbări lungi în stilul străzii.

SpaceX | S-a scris istorie în turismul spațial

SpaceX, titanul tehnologic, a lansat miercuri primul zbor spațial complet civil de la Kennedy Space Center din Cape Canaveral, Florida. Misiunea, numită Inspiration4, a început fără probleme, întrucât o rachetă reutilizabilă Falcon 9 a fost lansată în spațiu cu un echipaj formată din patru membri.

ecommerce-ul din China va depăși 3,3 trilioane de dolari în 2025

În ciuda numărului scăzut de vânzări cu amănuntul în online în iulie, perspectivele de creștere pe termen lung pentru cumpărăturile online din China rămân puternice, a declarat Global Data.

Părul cenușiu este o tendință de coafură și un clasic al viitorului

Nu numai pe pistele și covoarele roșii femeile cu părul grizonat strălucesc. Părul cenușiu - natural sau colorat - este dorit din ce în ce mai des. Tendința se datorează, de asemenea, noilor produse de îngrijire și colorare, care fac atât de fascinat părul argintiu.

Televizorul 8K ce acoperă întregul perete și costă 1,7 milioane de dolari

De ce să aveți un televizor de perete dacă nu ocupă întregul perete? Aceasta pare a fi întrebarea la care producătorul LG răspunde atunci când prezintă cele mai noi televizoare LED.

Saint Laurent a revenit la calendarul Săptămânii modei din Paris

Casa de modă franceză revine la calendarul final din Paris, pentru primăvara anului 2022, cu un spectacol programat pe 28 septembrie la ora 20.00.

Alexandra Stan a divorțat după 5 luni de căsătorie

Alexandra Stan și Emanuel Necatu se pare că s-au despărțit după 5 luni de la nuntă. Aparent, bărbatul a șters deja toate pozele cu ei doi.

Cel mai recent ceas Hublot conține cristale de aur crescute în laborator

Departamentul de metalurgie al ceasornicarului a reușit să recreeze cea mai rară formă de aur cunoscută de om.

Kendall Jenner și Zoë Kravitz, act de curaj la MET GALA. Apariții epice pe covorul roșu!

Lenjeria intimă vizibilă pe sub o rochie transparentă este noua tendință a vedetelor. Iar Kendall Jenner și Zoë Kravitz au adoptat-o la Gala Met 2021.

Mii de obiecte care i-au aparținut lui Karl Lagerfeld se îndreaptă către licitație

Marele Karl Lagerfeld a fost nu numai unul dintre cele mai uiitore talente ale secolului al XX-lea, ci a fost, de asemenea, un colecționar nesățios. Creatorul de modă, care s-a stins din viață în 2019, a adunat o serie de piese unice de-a lungul vieții sale, iar multe dintre acestea vor intra în curând sub ciocanul de la Sotheby's.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
New York vrea să interzică vânzarea de mașini diesel și pe benzină după 2035

New York face o mare schimbare în sectorul transporturilor, în încercarea de a reduce poluarea climatică.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kim Kardashian și criptomonedele: autoritățile de reglementare financiară sunt îngrijorate

Autoritățile de reglementare din Londra sunt îngrijorate din cauza oamenilor care folosesc criptomonede online. Lista o include și Kim Kardashian, magnat de frumusețe și modă și influențator extraordinar.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Bulgari, mutare importantă pe piața din India

Brandul italian de lux a lansat o mangalsutra, care a intrat pe piața de nunți.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Cum a reușit Marie Kondo să construiască un imperiu de 8 milioane de dolari făcând curățenie

Marie Kondo a declanșat o revoluție în toată lumea, învățându-i pe oameni să se înconjoare cu obiecte care aduc doar „bucurie”. Dar câtă bucurie îi îngroașă contul ei bancar?

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Cum se împacă luxul cu Amazon

Consumatorii generoși și-au manifestat interesul în achiziționarea de bunuri pe internet și, ca rezultat, multe mărci au adoptat comerțul electronic ca parte a strategiei lor de vânzare cu amănuntul. Acest nou mediu le ajută să se angajeze mai mult cu clienții și să distribuie în mod eficient produse de ultimă generație.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted ECONOMIC