Deoarece pandemia de Covid-19 continuă să provoace conflicte economice în întreaga lume, blocarea severă a Chinei și schimbarea rapidă a strategiilor s-au dovedit esențiale pentru menținerea mărcilor de lux pe linia de plutire. Potrivit unui nou raport comun al Tmall, Alibaba și Bain & Company publicat săptămâna trecută, cota globală a țării în industrie s-a dublat în 2020 și este pe cale să devină cea mai mare piață de lux până în 2025.
Realizate în mare parte de cumpărătorii milenari și Gen Z, cheltuielile de lux ale Chinei au crescut cu 346 miliarde yuani în 2020, cca 53 de miliarde de dolari, o rată de creștere de 48%, chiar și luxul în ansamblu a scăzut cu 23% în aceeași perioadă. Partenerul principal al lui Bain, Bruno Lannes, a declarat pentru MarketWatch că este de părere că, pe lângă cumpărătorii mai tineri, cifrele de succes se datorează, de asemenea, unui puternic impuls digital al brandurilor de lux care au ignorat mult timp spațiul. Acest lucru s-a dovedit esențial pentru a compensa vânzările profitabile de turism pe care se bazează în mod normal multe etichete bântuite atunci când călătoriile nu sunt atât de restrânse.

Gucci tocmai a încheiat un acord pentru a-și vinde bunurile prin Tmall.
Gucci poate fi brandul care își extinde cel mai agresiv prezența digitală și canalele de vânzare. Eticheta italiană a anunțat că va deschide două magazine emblematice pe platforma chineză Alibaba, care numără peste 750 de milioane de clienți chinezi. Primul, care oferă îmbrăcăminte și accesorii, a fost deschis în această săptămână, în timp ce al doilea magazin axat pe frumusețe va fi deschis în februarie anul viitor. Dacă va avea succes, acest lucru ar putea fi un avantaj pentru compania-mamă, Kering, ale cărei acțiuni sunt încă în scădere cu șapte la sută anul acesta.
Rivalul Kering, LVMH, a beneficiat deja de consumatorii chinezi, țara fiind aproape exclusiv responsabilă de readucerea la o rată de creștere pre-pandemică.La fel și pentru bijutierul american Tiffany & Co., care a depășit previziunile analiștilor pentru profit trimestrial datorită creșterii vânzărilor de 70% în țară.
Și probabil că directorii companiilor de lux vor trebui să se bazeze mult pe acele vânzări interne chinezești de ceva timp. Raportul menționează că este puțin probabil ca multe din condițiile de călătorie din întreaga lume să revină la normal înainte de 2022, iar majoritatea călătorilor chinezi se preconizează că vor rămâne prudenți cu privire la plecarea în străinătate.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.
Numărul milionarilor în criptomonede a crescut la un nivel fără precedent și a ajuns la 241.700 de persoane în întreaga lume, potrivit raportului Crypto Wealth Report 2025, publicat recent de Henley & Partners, lider internațional în consultanță în domeniul rezidenței și cetățeniei, care prezintă date exclusive furnizate de firma globală de informații financiare New World Wealth.
Preţul aurului a atins marţi pe pieţele din Asia un nou maxim istoric de 3.508,73 dolari uncia, depăşind precedentul record de 3.500,10 dolari atins în luna aprilie, pe fondul aşteptărilor că Rezerva Federală americană va reduce dobânzile, transmite Bloomberg.