Vestea a fost anunțată în urmă cu câteva ore pe Instagram: Chiara Ferragni este pe cale să-și lanseze linia de make-up. Cei 25,4 milioane de adepți ai săi au fost încântați de anunțul vedetei. Aflată în fruntea unui adevărat imperiu evaluat la 40 de milioane de dolari - datorită colecțiilor sale de îmbrăcăminte, pantofi sau chiar bijuterii, italianca vrea acum să abordeze piața frumuseții.
De remarcat, de asemenea, că cea care urmează să-și lanseze reality show-ul nu este la prima ei experiență în domeniu. Într-adevăr, muză Lancôme din 2018, Chiara Ferragni își imaginase deja câteva colecții de machiaj cu brandul.
În postarea de pe Instagram, Chiara apare cu un ruj într-un ambalaj roz strălucitor, care poartă detaliul semnătură al mărcii: un ochi. Inițial vor fi lansate șapte produse: un rimel, un gel pentru sprâncene, rujuri (unul roșu și încă două nude), o paletă de 15 farduri de pleoape și un fard de obraz iluminator.
Produsele sunt fabricate în Italia, potrivit Vogue. Pentru moment, vânzările fizice ale acestei colecții sunt planificate doar în Italia, Spania și Portugalia. Așteptarea, în prezent la apogeu, ar trebui să se încheie în curând, lansarea oficială a acestei linii fiind așteptată în câteva zile.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.