Frumoasa Chiara continuă să își extindă oferta de produse. Colecția de îmbrăcăminte de toamnă este prima produsă de Swinger International, care deține și Genny șilinia Versace Jeans Couture. Licența cu Swinger International a fost acordată anul trecut pentru producția de articole de îmbrăcăminte, genti de mână și accesorii marca Chiara Ferragni. Aceasta va continua să producă pantofi împreună cu Mofra.
Ferragni dorește „să aducă un omagiu femeilor hotărâte și independente”. Colecția este inspirată din lumea curselor de mașini și speră că hainele ei le vor ajuta pe femei să ofere „cele mai bune versiuni ale lor”. În sincronizare cu imaginea mărcii, colecția „are o nuanță jucăușă, sexy și feminină”, a spus Chiara Ferragni.
Licența face parte dintr-o strategie pe care Ferragni a pus-o în aplicare pentru a-și moderniza eticheta, distanțând produsul de conceptul de „merchandising cu un logo” pentru fanii ei. Logo-ul CFRacing prezintă jachete biker din piele ecologică strălucitoare, juxtapuse cu pantaloni evazati clasici sau cămăși din bumbac Oxford. O imprimare 3D înfrumusețează topurile din jerseu cu efect vintage. Există o serie de piese de îmbrăcăminte pentru femei active, de la hanorace, jogging și jambiere.
Colecția nu va fi prezentată la Săptămâna modei de la Milano în această lună, din cauza restricțiilor dar și a faptului că frumoasa Chiara este însărcinată cu al doilea copil.
Modelul „Cat Eye”
Vorbind despre colecția ei de ochelari, Chiara Ferragni a spus că ochelarii de soare au fost întotdeauna „un element de bază” în garderoba ei. „Pentru mine, la crearea acestei colecții, a fost foarte important ca acestea să fie un accesoriu care ar putea îmbunătăți orice ținută.”
Ea crede că unul dintre cele două modele - Cool Eye și Bold Eye - pe care le-a creat împreună cu Luxottica a fost inspirat de prima ei pereche de ochelari, din anii '90. „Ador ochelarii, sunt printre accesoriile mele preferate și cred că această colecție va oferi ceva pentru toată lumea și care se poate potrivi tuturor. Ele definesc un look, te fac să te simți bine, mai relaxat și te ajută să te ascunzi atunci când nu te simți bine.”
Modelul Bold Eye
Ochelarii „Cool Eye” vin în patru culori și cu lentile negre, amintindu-ne de ochii de pisică. Celălalt design, denumit „Bold Eye”, vine în trei culoare cu lentile negre, dar sunt mai dreptunghiulari. Culorile variază de la roz la verde, dar și alb-negru. Ambele modele sunt marcate cu logo-ul mărcii în exterior și imprimate cu „Colecția Chiara Ferragni” în interior.
Gigi Hadid a participat la primul ei spectacol de modă după ce a născut. Modelul a deschis și a închis show-ul Versace pentru colecție toamna/iarna 2021.
Toni Garrn este însărcinată cu primul ei copil. Fotomodelul german a anunțat că ea și soțul ei, Alex Pettyfer, vor deveni părinți în mai puțin de 3 luni.
Cătălina Grama, alis Jojo, şi-a tatuat pe braț una dintre pozele ei favorite cu Paul Ipate, partenerul ei de viață și tatăl fetiței sale.
Pamela Anderson își ia rămas bun de la casa ei din Malibu. Casa actriței va ieși oficial pe piață luni, confirmă revista PEOPLE.
Fondatorul SpaceX Elon Musk a anunțat că intenționează să creeze un nou oraș în statul american Texas. Acesta s-a lăusat cu noul proiect pe contul de Twitter.
Lumea nu va scăpa de Covid-19 nici în 2021, susține Organizația Mondială a Sănătății (OMS), care arată că speranța că vom scăpa de pandemie până la finalul acestui an este nerealistă.
Chanel a creat un uimitor colier pentru a celebra centenarul celebrului său parfum, Chanel No. 5. Atracția principală este un diamant D (incolor) tăiat în formă octogonală (care seamănă cu sticla parfumului) cu o greutate exactă de 55,55 carate.
Pentru prima ei prezentare de modă în fruntea casei Chloé, designerul Gabriela Hearst și-a imaginat o îmbrăcăminte ultra-feminină, dar și foarte angajată într-o logică a sustenabilității.
Un sport este realizat în aer liber și funcționează cardio, celălalt se practică acasă, pe o saltea, promovând flexibilitatea și echilibrul. Alergatul și yoga sunt cele două sporturi preferate în această perioadă și chiar ideal de combinat.
Lavinia Pârva a lăsat scena pentru o afacere online, adaptată pandemiei de COVID-19.
LVMH a devenit cea mai valoroasă companie din Europa, după ce a depășit cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, Nestle.
Ellen DeGeneres a scos la vânzare opulenta casă din Beverly Hills, pe care a cumpărat-o de la liderul trupei Maroon 5, Adam Levine.
Prezentată colecției Valentino toamnă-iarnă 2021-2022 de la Milano combină modele grafice cu volume ultra-scurte, toate în alb și negru. Un nou capitol care sărbătorește individualitatea și o nouă viziune a romantismului.
Jeremy Scott a prezentat noua colecție Moschino într-un film cu o distribuție uimitoare unde promovează glamourul vechiului Hollywood.
Cântărețul Bruno Mars investește în modă și stil de viață odată cu lansarea brandului său, Ricky Regal, pentru care a încheiat un parteneriat cu Lacoste. Rezultatul este o colecție cu accente vintage.
Giorgio Armani a dorit să ofere modă liniștitoare pentru toamnă și a adăugat o notă de romantism colecției sale.
Pentru toamna anului 2021, designerii mărcii Miuccia Prada și Raf Simons au adoptat conceptul transfigurării. Clasicii reinventați au furat lumina reflectoarelor.
Victoria Beckham ar putea fi nevoită să-și închidă compania de modă. Marca fostei Spice Girls a mers pe pierderi de ani de zile și ar putea fi nesustenabilă.