„Este aproape ca și cum m-aș fi născut cu Chanel”, spune Casiraghi într-un nou videoclip, amintind de fotografiile mamei sale purtând desenele regretatului Karl Lagerfeld în timp ce era însărcinată cu ea. În adolescență, Lagerfeld a ajutat la aprinderea pasiunii lui Casiraghi pentru poezie și literatură și a fotografiat-o pentru cartea sa The Little Black Jacket: Chanel's Classic Revisited by Karl Lagerfeld and Carine Roitfeld în 2012. Desigur, Charlotte Casiraghi a purtat Chanel Haute Couture la nunta ei.
Charlotte Casiraghi ]ntr-o rochie de mireasă Chanel
Pe 1 ianuarie, Charlotte Casiraghi se va alătura lui Kristen Stewart, Lily Rose Depp, Penélope Cruz și Keira Knightly în calitate de ambasador și purtător de cuvânt al brandului. Pe lângă faptul că va juca într-o viitoare campanie de îmbrăcăminte de primăvară-vară 2021, filmată de Inez and Vinoodh în fosta reședință a lui Karl Lagerfeld, cu vedere la Monaco, Charlotte își va asuma un rol mai conceptual adecvat expertizei și intereselor sale.
Împreună cu directorul artistic Virginie Viard, Casiraghi va găzdui o serie de evenimente numite Les Rendezvous littéraires rue Cambon (întâlnire literară pe rue Cambon) pe tot parcursul anului 2021, cu scopul de a reuni scriitoare și actrițe pentru a discuta lucrări care au avut un impact asupra lor.
Autorii care au jucat un rol important în mișcarea de eliberare a femeilor trebuie să fie un accent deosebit. Charlotte spune că ideea i-a venit „spontan”, inspirată de saloanele literare pe care Gabrielle Chanel le-a găzduit cândva în propria ei casă. Fiecare eveniment va fi disponibil pe site-ul web al casei Chanel și pe canalele de socializare.
„Contribuția mea nu este doar o muză, ci cineva care transmite”, spune ea. „Moda de astăzi are această putere de expresie și poate duce cultura mai departe.”
Primul eveniment condus de Charlotte Casiraghi va avea loc pe 26 ianuarie la sediul central Chanel din Paris, pe strada Cambon.
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.