Este un colier pe care banii nu-l pot cumpăra. Cu toate acestea, Chanel le va oferi fanilor o piesă extravagantă de bijuterii înalte, realizată în omagiul faimosului parfum No.5 al casei, care împlinește 100 de ani în acest an. Bijuteria evocă forma sticlei conținând un diamant octogonal cu smarald.
„Pentru Chanel, designul și producția acestui colier reprezintă un pas decisiv și major în istoria bijuteriilor fine (...) Acest colier va fi mărturie pentru totdeauna în istoria bijuteriilor fine Chanel”, a declarat Frédéric Grangié, președintele ceasurilor și bijuteriilor Chanel.
În ultimii ani, canalele digitale și-au strâns controlul asupra consumatorilor, chiar și cei mai bogați din lume, iar tendința a fost exagerată de blocarea coronavirusului. Acest lucru a determinat o frenezie în rândul bijutierilor din Place Vendôme să construiască piese emblematice din ce în ce mai fastuoase și să creeze colecții de bijuterii din ce în ce mai bogate pentru a se remarca într-un domeniu aglomerat de alegeri.
Din cauza pandemiei de coronavirus, multe colecții de bijuterii de înaltă calitate au fost expediate consumatorilor din străinătate - în special în Asia - și colierul poate fi expus pe alte piețe și poate juca un rol în evenimentele organizate în alte părți ale lumii.
Chanel No.5 este primul parfum lansat de designerul francez Gabrielle „Coco” Chanel. A fost creat în 1921 de designerul de parfumuri, Ernest Beaux, care lucrase ca parfumier pentru țarii Rusiei, și este clasificat ca un parfum rafinat, ușor și floral.
Marilyn Monroe cu Chanel No.5 în mână, în 1955
Primul model al sticluței a fost realizat chiar de Chanel, creând o schiță foarte simplă, care să se remarce tocmai prin liniile clasice. Coco Chanel l-a ales ca producător și distribuitor al parfumurilor sale pe Pierre Wertheimer, un celebru om de afaceri și proprietar al Companiei Bourjois. Există o legendă, o poveste, despre faptul că madame Coco Chanel a creat forma primei sticle de parfum Chanel No.5 după cea a locului în care și-a trăit viața - Place Vendome din Franța. Primul parfum abstract glamouros, Chanel No.5 este mereu la modă și nu se supune selecției tendințelor de sezon, pentru că, mereu actual, este deasupra lor.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.
Extrasezonul la Marea Neagră: O oază de liniște și autenticitate