Chanel crește din nou prețurile în Europa și Asia

Casa franceză de lux Chanel a crescut din nou prețurile la unele dintre produsele sale, după trei creșteri de preț în 2021, ceea ce înseamnă că unele dintre gențile sale de mână costă acum până la de două ori mai mult decât au costat înainte de pandemia de Covid-19.

Mărcile de lux majore au crescut prețurile în timpul crizei de coronavirus pentru a proteja marjele și, mai recent, pentru a contracara costurile în creștere ale transportului, logisticii și materiilor prime. Dar Chanel a fost mai agresivă decât rivalii, într-o mișcare despre care analiștii spun că vizează și creșterea exclusivității mărcii, potrivit Reuters.

Mica sa geantă clasică a costat vineri 7.750 de euro (8.454 de dolari) pe site-ul francez Chanel, cu 6% mai mult decât în ​​noiembrie anul trecut. Aceeași geantă s-a vândut cu 5.500 de euro în ianuarie 2021 și 4.550 de euro în noiembrie 2019.

Potrivit analiștilor de la Jefferies, Chanel a crescut prețurile genților sale emblematice cu o medie de 71% înainte de pandemie. În Hong Kong, mica geantă clasică costă acum cu 96% mai mult decât la sfârșitul anului 2019.

Chanel a declarat într-un comunicat: „Ceea ce a fost implementat ieri (marți, 8 martie, n.r.) nu este o creștere a prețurilor, ci o armonizare a prețurilor întregii noastre oferte în magazin, un principiu pe care îl aplicăm din 2015 și care are ca scop evitarea diferențelor excesive de preț între piețele în care suntem prezenți.”

Un purtător de cuvânt a confirmat că prețurile la gențile și accesoriile sale de bază și la articolele gata de purtat de sezon au crescut joi cu 6% la sută în zona euro, 5% în Marea Britanie, 5% în Coreea de Sud, 8% în Japonia și 2% în Hong Kong. Prețurile au rămas neschimbate în China și Statele Unite.

Jefferies a spus că diferența de preț pentru gențile Chanel dintre China - unde prețurile au rămas neschimbate - și Europa a scăzut sub 10% după modificarea prețurilor de joi, față de 30-40% pentru majoritatea mărcilor de lux.






Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Acum poți dormi într-un muzeu Ferrari sau în conacul „X-Men”, datorită Airbnb

Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC