Mărcile de lux majore au crescut prețurile în timpul crizei de coronavirus pentru a proteja marjele și, mai recent, pentru a contracara costurile în creștere ale transportului, logisticii și materiilor prime. Dar Chanel a fost mai agresivă decât rivalii, într-o mișcare despre care analiștii spun că vizează și creșterea exclusivității mărcii, potrivit Reuters.
Mica sa geantă clasică a costat vineri 7.750 de euro (8.454 de dolari) pe site-ul francez Chanel, cu 6% mai mult decât în noiembrie anul trecut. Aceeași geantă s-a vândut cu 5.500 de euro în ianuarie 2021 și 4.550 de euro în noiembrie 2019.
Potrivit analiștilor de la Jefferies, Chanel a crescut prețurile genților sale emblematice cu o medie de 71% înainte de pandemie. În Hong Kong, mica geantă clasică costă acum cu 96% mai mult decât la sfârșitul anului 2019.
Chanel a declarat într-un comunicat: „Ceea ce a fost implementat ieri (marți, 8 martie, n.r.) nu este o creștere a prețurilor, ci o armonizare a prețurilor întregii noastre oferte în magazin, un principiu pe care îl aplicăm din 2015 și care are ca scop evitarea diferențelor excesive de preț între piețele în care suntem prezenți.”
Un purtător de cuvânt a confirmat că prețurile la gențile și accesoriile sale de bază și la articolele gata de purtat de sezon au crescut joi cu 6% la sută în zona euro, 5% în Marea Britanie, 5% în Coreea de Sud, 8% în Japonia și 2% în Hong Kong. Prețurile au rămas neschimbate în China și Statele Unite.
Jefferies a spus că diferența de preț pentru gențile Chanel dintre China - unde prețurile au rămas neschimbate - și Europa a scăzut sub 10% după modificarea prețurilor de joi, față de 30-40% pentru majoritatea mărcilor de lux.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.