Chanel: colecţia haute couture Toamnă/Iarnă 2020/2021 este inspirată de Karl Lagerfeld

Acum, mai mult ca oricând, cea mai importantă persoană din ecuația modei este cumpărătorul. Ce o va motiva? Restrângerea sau eliberarea? Virginie Viard a făcut un pas ambițios cu noua ei colecție haute couture pentru Chanel.

De la moartea lui Karl Lagerfeld, răspunsul lui Viard la moștenirea mărcii a fost un realism restrâns, care o reflectă pe Coco Chanel și nu pe Karl. Fără focuri de artificii, dar probabil cea mai pragmatică abordare de a lua brandul în aceste condiții. Totul s-a schimbat marți.

La ultimul spectacol de modă, Virginie Viard și-a dus publicul în grădina mănăstirii din Aubazine, abația unde tânăra Gabrielle Chanel a fost crescută de maici. Chanel a prezentat cea mai recentă colecție haute couture, marți, la prânz, în format digital. Acesta a luat forma unui videoclip elegant și opulent, care făcea referire la legendarul club de noapte din Paris, Le Palace, într-un clip care a durat doar un minut și 22 de secunde.


„Mă gândeam la o prințesă punk care ieșea din Le Palace în zori”, a declarat Virginie Viard în comunicatul de presă al mărcii. Seturile delicate de tweed în nuanțe de violet sunt înfrumusețate cu pietre prețioase, rochiile strălucitoare cu mărgele și broderie manuală, iar într-o adevărată formă de couture, Chanel a prezentat o rochie de mireasă modernă victoriană.

Dar, în loc să-l citeze pe Coco, Viard a simțit noua colecție era mai intrinsec legată de Karl Lagerfeld. „Această colecție este mai inspirată de Karl Lagerfeld decât de Gabrielle Chanel”, a spus ea. „Karl ar merge la Le Palace, el ar însoți aceste femei foarte sofisticate și foarte elegante, care erau și foarte excentrice”. De asemenea, ea notează originile germanice ca influență, legându-se în țara de origine a lui Lagerfeld: „Chiar aveam în minte lumea lui Karl ...”




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Cătălin Botezatu s-a fotografiat cu Paris Hilton

Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.

Bentley are un nou logo, după 20 de ani

Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

hourglass_full 3 day ago format_list_bulleted FASHION
Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted FASHION
Lauren Sánchez a făcut furori într-o ținută de la un brand românesc

Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted FASHION
Sharon Stone, din nou muză a casei Mugler în cea mai puternică campanie a anului

Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted FASHION
Cu Balenciaga | PUMA, moda conceptuală îmbrățișează performanța sportivă

Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Kylian Mbappé, imaginea renașterii casei Dior sub conducerea lui Jonathan Anderson

Dior dezvăluie o nouă eră asociindu-l pe Kylian Mbappé cu viziunea sa pentru vara anului 2026.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted FASHION