Intitulat Teen Knight Poem, spectacolul masculin Celine’s F/W 2021 aduce o imagine gotică Renașterii franceze. Fantezia regizorului creativ Hedi Slimane se deschide cu cavaleri pe cai albi care umple Loire Valley Chateau of Chambord. Apare un singur armăsar negru, cavalerul său purtând un steag „Celine”.
Cavalerii mărșăluiesc pe acoperișul castelului masiv de fildeș. Modelele sunt îmbrăcate în bluze cu volane și siluete care se inspiră din luxul francez, în timp ce umerii largi, accentele din piele și denimul supradimensionat înclină în cultura pop din anii '80. Fiecare piesă este decorată cu ornamente - lanțuri aurii, argintii, ținte care întruchipează măiestria pieselor personalizate din secolul al XVI-lea.
Noua colecție Celine creată de Slimane este regală și teatrală. Fotografii luminoase ale tineretului slouchy, dar militant, sunt tăiate cu fotografii întunecate, realizate la interior, cu fețele modelelor în prim plan. Spectacolul se închide cu castelul, semi-luminat noaptea, cu o mulțime cu felinare.
Colecția casei de modă franceze este deosebit de tinerească, reimaginând stilurile romantice cu o sensibilitate contemporană, văzute în glugile de lână cu margini și lanțuri voluminoase. Colecția Celine FW 2021 aduce rafinament spiritului juvenil.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.