Artista apare într-un clip de promovare care recreează atmosfera plină de glamour a spectacolelor de cabaret din Las Vegas, complet cu showgirls, portretizate de câteva dintre celelalte muze ale lui Charlotte Tilbury: Jourdan Dunn, Quenlin Blackwell și Bella Tilbury.
Clipul folosește pe fundal una dintre cele mai cunoscute și apreciate melodii din repertoriul lui Céline Dion: „I’m Alive” (lansată în 2002). Campania marchează de asemenea lansarea parfumului „Star Confidence”, un nou produs în portofoliul Charlotte Tilbury și cea mai recentă esență din cadrul setului Emotions. Céline Dion a fost aleasă din motive evidente pentru a fi imaginea parfumului, fiind una dintre cele mai cunoscute cântărețe din lume, cu o influență puternică asupra industriei muzicale, dar și cu o energie care încapsulează perfect ideea de „star confidence”.
„Céline este o persoană cu adevărat iconică – nu doar un superstar care a doborât recorduri, ci o femeie cu o putere extraordinară, care debordează de umor și a cărei voce și poveste au influențat milioane de oameni”, a spus Charlotte Tilbury. „Modul în care a transformat provocările în puterea de a merge înainte este absolut inspirațional. Céline întruchipează toate valorile la care țin și eu – reziliență, determinare și puterea de a transforma vieți. Este o inspirație veritabilă”.
În fotografiile și clipul de campanie apar de asemenea o serie de produse din colecția de machiaj Charlotte Tilbury pentru sărbători.
„Sunt o fană foarte mare a lui Charlotte de mulți ani încoace și am lucrat împreună de multe ori de-a lungul timpului, inclusiv pe durata seriei mele de show-uri din Las Vegas. Să fiu pe set cu ea a fost atât de distractiv – energia ei vibrantă a făcut să se simtă mai mult ca o petrecere decât ca o ședință foto. Iar când am adus actul din Vegas la Londra pentru această campanie, s-a simțit ca un moment full-circle. Așa cum a punctat chiar Charlotte, parcă a fost scris în stele”, a spus Céline Dion.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.